<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Wednesday, September 10, 2014


aku tak tau nak ckp mne dah..tinggal lgi 2 hari aku bersama dgn fadil..n sbtu ni...adelah hari utk melepaskan aku pergi...mlm tdi mmg aku ade gaduh sikit dgn fadil..aku tau berat hati dia nak lepaskan aku..tapi kenyataan yerk.. aku mmg tetap kene pergi...aku syg dia sgt2..xsangka hubungan kami dh dekat 6 bulan....aku syg dia..aku bersyukur kenal dia...dia xlah kacak. ..tpi paling kacak utk aku...dia xlah smart,tpi paling smart utk aku...aku sentiasa syg dia..byangkan dia sanggup habiskan mase dia utk aku...aku syg dia..syg sgt2....mlm tdi aku nangis sbb aku aku xnak pisah dgn dia...n tdi tngah hari ni mama ckp,mate awk bengkak adik.hurmm..aku ckp xde lah...aku cover jerk...aku dh sediakan semuanya..aku dah tulis luahan hati aku utk dia selama 2 minggu sebelum nak tinggalkan dia...berat tu ..mmg berat...aku masakkn utk dia...aku nak dia tau kuat cinta aku kat dia..sbb yg dtg n jadi yg terbaik utk kite bukan byk kali..tpi sekali jerk hadir...so terpulangutk kite utk hargai dia or x...dan aku pilih utk hargai dia..aku pilih utk syg dia..dan aku pilih dia sebagai belahan deduaku....syg dia...semoga hubungan kami kekal dan mampu mencipta satu rumah tangga yang harmoni...itu yg aku mahukan..

Out Of Bounds:D
10:42 PM