<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Sunday, August 24, 2014


jujur aku x pernah dpt lelaki sebaik dia...aku suke dia...aku terlalu syg dia...sbb dia ni kan terlalu baik buat aku..aku skew lelaki cm dia,,pandai pujuk aku..okay nk cter pasal smlm mlm lah.buat mse beberapa hari ni..sbb nnt aerun dh flight ke keyell...so mmg x jmpe lah kn...hurmm lgi stu ape ekk..hahh ni..mlm tdi mama kan masak ketam..aerun bungkuskan isi dlm bekas smua sbb ...aerun nk mkn dgn dia kat tasek..mse kat tasek tu ..kiteorg buka tingkap lah,nnt org ingt ape pulak..dia beli air...lepas tu dia suap aerun mkn..aerun skew..skew sgt bile dia suap aerun mkn..klu dia btul lah jdi husband aerun ..mmg jwbnye mkn kene sepinggan jerk lah...sbb ape..ikut sunnah stu..n stu lgi aerun skew mcm tu.. lgipun aerun tau jenis fadil ni mcm mne..dia ni bukannye skew asyik mkn luar jerk..sbb fadil ni jenis jimat ..dia x kedekut dlm sebulan tu mungkin 2 atau 3 kali kiteorg akan mkn luar..aerun tau cre dia...sbb tu umur dia 24 skrg ni dia dh ade kerete atas hasil duit dia sendiri..so aerun mcm skewlah..sbb dia ni bukan xde style...dia simple jerk..n dlm kerete dia aerun dh letak gmbar pnda..dia xkisah pun..n teddy bear pun aerun letak..dia xkisah pun..hurmm lgi stu tau x ape...pgi2 jerk mmg rindu dia..so aerun bgn tdur terus coll dia..haishh awk jgn buat sye rindu awk lah...ok....

Out Of Bounds:D
3:53 AM