<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Sunday, April 27, 2014


aku tak tahu lah ape..tpi aku rase aku cam nak gi kat terengganu jerk...aku nak cri tmpat yg AMAN..AKU nak gi bercuti..aku bosan dgn kerja aku..aku x suke jadi kuli..aku nak biar aku jadi bos...aku tak nak lah aku dibuli or ape..aku malas nak ckp ape dgn leader aku tu..n then aku pun  dh putus dgn alang..tngok aku dh xde kesetiaan dlm bercinta...aku mmg teruk kan..boleh x aku nak gi kl..aku nak bercuti..aku nak rase seronok aku nak buang semua perasaan sedih aku...aku mungkin akan  pergi kl....aku nak belajar utk seronokkan diri ni ...aku tinggal lagi 3 hari jerk kerje ni..lepas ni aku nak rehat ..aku nak tenangkan fikiran aku...aku tak nak orang kacau aku....aku malas..aku cume berdoa agar aku dpt jodoh yg baik..suami yang baik...n .kaya...dan bukan orang melayu...

Out Of Bounds:D
10:22 AM