<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Thursday, April 10, 2014


aku dah x berharap pade cinta sejati..aku biarkan dunia berlalu bersama aura ku ....alang dah minta maaf kat aku..dia pujuk semua dah ngaku salah dia.aku pun tak tahu lah....aku penat lah ..aku sekarang still dgn subash,alang,n wan okay 3...aku tngah uji antara 3 ni..aku xsure siapa dapat rebut hati aku..aku biarkan dunia aku dipenuhi permainan...dan aku ni pulak tdi terhantuk dkatpaip air mase mandi tadi..sakit kepala aku,,,cakap dengan mama,,mama dah potong ayat aku..n then aku mcm touching lah aku ckp nak gi 7 E..dgn abg aku..abg aku tdi marah aku..then aku duduk beribe menghadap tempat duduk kire kepala aku kat tempat berlawanan,mase abang aku marah tadi,dia terbrekk terhantuk kepala aku...baru risau..ea xde cter

Out Of Bounds:D
8:50 AM