<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Wednesday, November 6, 2013


aku ni kejam kan ..aku ni perempuan jenis mcm mne ye?? hurmm aku rindu daus ..rindu sgt2 ..tpi aku  x tau lah saat aku ucapkan rindu kat daus tu aku rase mcm dunia aku kembali tersenyum aku mmg rindu daus .tpi aku anggap daus ape..kite dh putus ...mmg lah aku rindu dia...n dia rindu aku..cuma aku xmampu untuk bercinta ...sbb aku bukan nak bercinta ..aku cuma hanya nak bermanja...aku tak tau lah ape yg abg al akan pikir tentang aku skrg.....btul ckp wan..al bagi aku smua bnde yg aku nk...smua bnde ....tpi harta x boleh beli cinta...yesss aku dh fhm...harta xboleh beli segalanya........harta bukanlah sayang dan bukanlah rindu ..hurmm...aku ni kat tngah2 tau x .aku kat tngah2 aku hanya mampu berdoa kepada Allah supaya tunjukkan lah aku jalan yg baru ..agar aku punya alasanuntuk keluar dari kekangan ini smua...

Out Of Bounds:D
5:59 AM