<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Monday, September 23, 2013


dairyyy


okay hari ni ade lh antara hari2 yang bermakna buat aerun ..sbb aerun hari ni ..menang cakera..okay utk kali yg ke 5...aerun masih pegang title sebagai tempat pertama..n thn ni aerun dh buat pecah rekod sekolah..cakera ..14.4 cm....tpi bgi aerun x ckup jauh lgi tu..sbb org lain boleh buat lgi ..jauh kn.hurmm k lah..hahh nk cter pasal aritu aerun kan gi kem ert...owh yeahh seronok sgt..kat kem..tu walaupun ade mcm2 jdi..hurm  dpt ramai kwn kat sne..ramai ckp aerun comel..hehehehhe terima kasih..ea budak gemok ni comel ker...hurmm..kat sne ade kwn2 aerun nmpak kelibat tau..hurm..n mcm2 lah aerun kwn dgn smua org...hurmm sbnarnye nk ckp aerun kat dlm tmpat tu kan mcm ade byk bilik mcm dom lah jugak ..tpi kiteorg ni satu bilik 4 .or 3 org tau...n kat sne ade byk bilik..aerun ni kire law nk gi toilet kne kluar..so aerun kluar ar..aerun xpakai tudung..sbb smua org perempuan n smua pun xpakai tudung lah..lepas tu tau x ape...ade dax2 mne entah ..xsilap aerun dax2 pj3 kot..dorg layan aerun mcm nk gode..haishhh..aerun mcm ..err..okay fine mmg xnak lah layan.hurmm lgi stu ni hhahh hari ni aerun demam..hurm time2 cm ni lah aerun teringt kat kamil...sbb aerun xde bf ..aerun rindu kat kamil ..aerun ingt aerun syg dia sgt2..tpi hurmm .knape dia bagi aerun smua ni..aerun tau lah dia hensem ..comel...tpi aerun dia ketepikan ..knape..okay aerun ingt lagii ayat dia ..dia ckp dia nak jage perempuan tu n xnak lukekan sikit pun hati perempuan tu..n dia xnak aerun col dia lagi...awak sye ni sper ..awak..sye ni gf awak dlu..knape awk bagi sye harapan kuat sgt dlu..knape awak biar kan saya jatuh hati kat awak..knape? awak sedar x ..kalau lah saya x jatuh hati kat awak..mesti saya xkan kecewa mcm ni..aerun demam ...aerun ...smpai skrg takut nk ade bf..sdangkan aerun ni kaut mnje..aerun kadang2 kuat .tpi sbnarnye aerun lemah tau x ..tau x....aerun nak juga rse kne mnje dgn bf.dia care smua pasal kite...aerun ade abg yg care..tpi aerun nak ade bf yg care..tpi selama ni aerun cme dpt racun ....aerun dh rse lemah sgt..aerun x kuat....arhhh......:'(..

Out Of Bounds:D
8:33 AM