<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Monday, August 5, 2013


XMAMPU TERSENYUM...


 aku dah x tahan mcm ni....aku xsuke jadi cm ni...bile aku bgn aku cube utk tersenyum aku cube lupekan segalanya aku cube buat dri aku dapatkan ape yg aku nak..tapi bile aku cri kebahagiaan ade saje salah aku..ade saje silap yg aku buat smpai buat org lain sekeliling aku kecewa..aku x tahu sama ade aku perlu biarkan dorg yg dpt kebahagiaan itu dan aku yg tersiksa atau pun aku cri kebahagiaan aku dan biar kan mereka tersekse..yess aku syg semua org aku syg smua org yg ade dgn aku..tpi itu x bermaksud aku bgi dorg harapan..aku nk kebahagiaan yg aku iliki itu aku kongsi..malangnye x ..aku xmampu buat mcm tu..bile aku baik dgn semua org aku cube ade ..aku jdi ape yg aku nk..dorg jatuh hati ....tpi aku xtau sama ade hati dorg tu ikhlas or x...aku bukan nk cri calon suami lah..aku bukan nk cri kapel..aku cume nk org yg bgi aku perhatian org yg sentiase ade dgn aku...yeahh sebagai kwn sebagai abg..tpi .....semua ye silap ..jika aku jwb ye utk kapel...aku mungkin tersekat antara ruang penyiksaan sedangkan aku mampu bebas dan buat aku nak tnpe dgr kate org lain..aku nak ape yg aku buat xditolak..dan aku nakorg yg aku syg menghargai..bukn mengharapkn lebih..sekali aku ckp aku nk org itu utk seumur hidup aku..maksudnye aku nak dia..tpi klu dia yg berubah dia yg xde utk aku..dia yg tinggalkn aku dia yg lepaskan aku..bile aku sedih akuperlukan dia..dia x ade..dan bile aku inginkan belaian manje atau ape2 org yg aku nak tu xde..maksudnye aku fhm aku ni sper aku hnya diperlukan saat aku gembira bile aku sedih aku kne buang aku sedar..aku tulis blog..ni sebagai dairi aku..aku xnak tulis dkat dlm buku dairi sbb aku tau. buku tu akan hilang..bile aku tulis kat blog ni.xkan hilang..dan bile seseorang yg xmemahami aku bce..atau org yg lebih mengenali aku bce...dorg xkan fhmm dunia aku..dorgxkan fhm ape aku rse..dorg hnye tau ckp..aku yg laluii hidup aku..aku yg rse semuanya depan mate...yerk bukan senang utk hidup dan bukan susah utk mati..tapi aku nak jdi diri aku mcm ape yg abg im aku ckp..aku masih mencari identiti aku...yerk aku xtau sper aku..dan aku x tau ape yg aku nk..tpi aku cume mahu diri aku ini dihargai ..aku mmg bukan pembenci lelaki..dan aku bukan mcm tu..aku kecewa aku benci smuanye bukan aku ..aku pernah kecewa dgn lelaki aku pernah utk cube bnci lelaki aku cube jadi ganas aku cube jadi seorang lelaki ..namun aku masih lagi x dpt bnci mereka.aku cube permainkan semua lelaki yg aku bnci..bile aku tnggalkan dorg semua dlm keadaan tersesat..aku rse bersalah..dn aku cube rse itu ade lah jln terbaik aku buat..tpi entah lah...knape..aku mmg bukan mcm tu..bile seseorang tu ckp aku milik dia dan dia peristerikan aku..aku akan cube jdi yg terindah aku akan cube jadi org yg setia..tpi bile hanye dgn kate2 manis yg berukir dibibir...tnpe ape pun..aku tahu itu hanya gurauan...aku x mampu untuk sempurnakan diri aku..tpi aku masih berusaha..terkadang terdetik kat hati aku...knape aku perlu hargai org sdangkan orgx hargai aku...tau x ape..aku letih ..aku rimas mcm ni aku ..rse sgt...ni smua serabut..aku nk jerit tpi xmampu..hurmm..yerkk azwan betul knape x aku jdi ape yg aku nak..dn pedulikan org..biarkan dorg terguris..biarkan aku bahagia..biarkan dorg tersiksa..dan jgn aku yg merana...aku slalu terfikir knape aku xmampu untuk buat semua tu..sbb bile aku dpt jawapannye aku tau ,,kerana lahir nye aku kedunia bukan untuk jdi seorang player tpi seorang yg setia....tpi kdg2 ape yg kite buat disalah ertikan...aku xleh syg semua org ker??bile aku syg dia yg bernama lelaki mest aku akhirnya menangis...hurmmm..dh lah..letih2 ..smlm aku pun bertekak dgn wan...hurmm..aku pun dh letih lah...

Out Of Bounds:D
1:20 AM