<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

‚ô•Friday, August 30, 2013


hari ni perikse math..mase tu pgi2 rse cm letih sgt okay cm biase lah rutin..n math paper 2 tdi alhamdulillah ..aerun mmg leh buat...tpi yg paper 1 tu aerun dh blank...aerun terdiam jerk tau ....hurmm tdi mse rehat aerun mmg malas nk turun...so kat atas tdi azrul dtg..azrul ckp aerun aku ade something nk bgi k..kau buka nnt tau..so dia keluar kan bnde tu n isi dlm beg aerun..so mse dia gi tu ..aerun duduk sorg kat meje aerun..farouk dax sk1 tu jln2 kat situ..lepas tu dia gi blkg borak dgn kwn2 dia ..aerun ape lgi terus lah keluarkan kertas tu n  tngok wauuu azrul...aku hargai sgt ..kau buat sndiri...:)....mmg mse tu rse eaa terharu nye..dia tulis besar.. Has buat budak manje..mcm frame tau..aerun senyum n then simpan....bile aerun pndg blkg..aerun tngok farouk tngh aerun dia kat sblah ..so aerun mcm suprise ..dlm hati ckp ape lah mamat ni buat kat sini..setiap kali tngok muke farouk aerun akan teringt kat abg dia....ex aerun fakhri....aiyooo..mse tu tngh bodo2 boleh lah..ayat tu pun masih ade dlm ingatan aerun ...."FAKHRI YANG HENSEM TU LEH KAPEL DGN SI PENGKID TU?"..ayat tu ckup mendalam...aku sedar aku sape..lah..aku sedar aku bukannye gadis yg selembut sutera....n aerun sedar aerun lebih berwatakkan lelaki..tapi ade waktu aerun masih berlembut..hurmmm dlm byk2 laki..fakhri sorg jerk yg benarkan aerun bwk motor..n fhm...dh la tu cter lme ....kan..hurmmm..aerun mcm blurr jap..so blk tdi aerun nk dgn ejan..marah dia tpi ..xde la tahap yg melampau...aerun cri super hero aerun yg pakai beg purple tu ..tpi xjmpe lah..hurmm....owh lupe pulak nk ckp tdi aerun mcm doraemon hahhaha..btul lah..aerun tdi bwk sharpener yg besar yg boleh main pusing2 tu ..bwk smua jenis pembaris yg abg aerun sediakan..okay jangka lukis..kalkulator bulu2 aerun..bru buat smngt..comel..tau..hehhehehhe.aerun ni..k so blk tdi nmpak faqar..terlintas juga kat hati ni..aerun kau btul ker benci faqar?? sbnarnye x..aerun x bnci..cume aerun saket hati dgn dia ..ayat dia kdg2 buat aerun terasa...dia asyik ckp mcm aerun ni xlayak jdi kwn dia..aerun nk jdi kwn dia.. tpi dia buat mcm tu pula..tpi aerun jujur jeles bile dia dgn si pmpuan nme  uzma tu..haiyoo...x silap aerun lah nme dia cm tu..n aerun ade nmpak kat toilet girls ..ade org conteng maki hamun dia kat situ..ershhh...lepas tu ptg .tdi gi kipmart.dgn mama n aerun cme beli selipar utk letak kat bilik yg furry tu bntuk hello kitty..aerun suke hello kitty n playboy.n paling aerun  suke bntuk ribbon..comel sgt..k tdi blk jerk mama ckp adk tlg mop kat veranda tu yerk nnt nenek aerun nk dtg..so aerun ikut jerk la ckp mama ..mop smua ..dh xyah kemas ..sbb aerun n daddy x buat sepah.lepas tu mse nenek aerun dtg tdi dia tngok rumah aerun......huurmm so tdi aerun tunjuk lah bantal besar yg aerun buat tu..okay...so nenek n atok aerun pun tngok la....atok aerun tdi kiss aerun.malu pulak rse....dh besar la...malu lah..mak ucu adek suruh buat kan dia ..adk ckp bole..suruh dia beli brg aerun buat lah...aerun ckp modal jerk rm46 ..law dia nak....besar lah dpt..kan..dia ckp cri lah yg murah lagi brg..hurmm nnt aerun try cri lgi ..k..n mlm..mlm pulak aerun kluar dgn al gi burger king..sbb aerun lapar sgt...so now mmg ngantok..
stu bnde yg aerun xdpt buat hari ni ade la....

aerun x gi kubur arwah..aerun minta maaf sgt ..seandainya awak menunggu kehadiran saya...tapi saya ade masalah tersendiri n awak tahu jawapannye...saya awak tahu..saya rindu awak.....suatu hari nanti tlg jemput saya disyurga..sbb saya berharap awak akan jemput saya dengan senyuman manis awak ....

 aerun cri  gelang pattergn cm ni ..tpi yg jenis getah

 okay x kalkulator ni..aerun suke sgt..:)
 ni azrul buatkan ..tanksss sgt
 okay tngok ni button playboy tu..smua tu dh bgi kat kwn baik aerun..
tpi ade lgi yg xdpt..nk bgi dorg..


Out Of Bounds:D
10:48 AM