<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Thursday, August 29, 2013


so hari ni ..aerun bgn lmbat..pukul 5.30..mmg letih  sgt badan ni sbb tdur lmbat...aerun x tau npe aerun dpt rse aerun mimpi sesuatu tpi xdpt ingt......lepas tu .mcm bgn tu mcm terase memori tu hilang..aerun bgn tngok kamera sblah...aerun mcm terhantuk jekr kat pntu ..entah lah mamai kot..mama pulak dh pnggil ckp..bby dh ker ?...aerun jwb lah dh...so aerun naek atas terus..hurm ade teringt kat arwah...sikit..tpi aerun terus buat rutin mcm biase .n  tdi siap2 smua..Al amek..aerun ajak gi 7E jap beli redbull .sbb aerun ngantok nnt kat sekolah..so Al beli dua..bagus tol...ok  aerun ckp aeurn nk drive..aerun gi sekolah bwk kerete dia lah...hehehehe...n tdi mse gi dewan perikse budak sengal tu yg form3 tu.x habes2 panggil aerun ..eii dia ni x pkir ker..aerun bosan tau x...dia ingt aerun ni sper hah..dia dtg .aerun ajak member aerun ikut..n then ..dia suruh member aerun eve tu pergi..x gne tol lah dax ni.dia ckp ..naseb smlm awk xkne tau..smlm sye kne belasah..aerun mse tu terus marah dia depan2 ..Aerun ckp asal bodoh sgt budak .tu..yg dia pukul kau sbb ape..si huzairie tu dh takut dgr aerun marah cm tu.dia ckp xde sbb ape2..aerun terus ckp dgn dia.. dorg xkan pukul kau klu kau x buat hal..dh tu skrg kau nk ape.then diaa ckp lah ..dia suruh aerun hati2 takut aeurn kne pukul pulak..aerun terus ckp .kau jgn jdi bodoh ..budak mne nak pukul kau tunjuk dgn aku skrg ..sper nk pukul aku.?lgi pun asl jadi laki dayus sgt .smpai 10 org nk pkul seorang perempuan aerun mmg angin mse tu..dia dh ter cari2 idea..aerun ape lagi..ckp mcm ni kau ikut aku skrg...aerun nk bwk gi kat kelas syafiq..tpi nk panggil ejan dlu.mse nk masuk tu jerk nmpak faqar..terus mcm otak jadi blank..wan keluar aerun terus ckp dgn wan mne ejan.dia ckp ejan xde....aerun mse tu  mmg geram ...lgi pun cikgu ade xkan x hormat pulak.....lepas tu aerun suruh wan masuk...si huzairi  tu lantak kau lah..azrul ckp dgn aerun dia x suke tau..lepas tu huzairi tu ckp ..ea awk blk tunggu tau..xkuase aku nk tunggu kau dlm hati aerun..tngok mmg panas lah kan mse tu....pgi2 nk mintak telan helmet ape.....klu aerun nakal mcm dlu .dh lme aerun cmpak beg budak ni..xpun aerun suruh kwn2 dia buli dia....sesedap jerk ..mcm tu ker budak pegang dahlia...aerun jmpe syafiq ..syafiq tau aerun tngh geram dia ..mcm cool kan aerun ape smua....hey budak pegang dahlia xde nye kne buli.xde smpai org cri mcm tu .yoiii....jdi gangster xyah nak tunjukk diam2 suda...mati pun dlm kubur..ade ker tertulis  gangster kubur besi....hidup smpai 1000 juta thn ...xde nye.sdar2 lah hidup mati smua kat Allah..xyah rse diri hebat...kite ni bile2 jerk kne cabut nyawa..aerun geram terus turun bwah amek beg..gerak makmal terus..okay bce buku kat sne lah jwbnye...so ert.naseb leh jwb..tpi aerun x tau lah knape tpi dh jdi habit.aerun ckp dlm hati sorg2 ker aerun sorg jerk perasan..atau smua org buat bnde sme...aerun bce soalan ert tu..gluktosa galaktosa. then aerun ckp dlm hati alahai aku lupe lah bnde alah tosa2 ni..hehehheh usha kiri kanan jap .. line clear....Yana.....buat muke soalan ni ape....??yanan buat2 betulkan baju..hahahhahaha..dh gelak dh dlm hati ..aerun gelak2 aerun pandang yana..aerun xleh pndng org lain..sbb mse tu ade dax kelas ape entah tngh amek perikse juga ..budak depan tu india ..nnt mesti dia ckp pmpuan ni dh gile ker...aerun pndg jerk yana...yana ckp kau ni x fhm bahase ker..baju lah..mse tu aerun dh maken gelak2..hahahahahahahhaah.mne x nye ...aerun pndng jerk dia hahhaha...lepas tu .time ni baik sikit ..buat2 amek pensil box..buka buat2 amek kalkulator ..buat2 belek2 pencil box..tu hahahha..padehal usha jawapan kat kertas dlm pensil box tu..hahahhhaha.sengal btul budak ni kan......tdi rehat mcm malas nk gi  kantin..tpi ikut kepala makcik2 ni.so pergi lah..k mse pergi.. tu tau x ape.terpakse lah pecah duit2 aerun..tngok klu ade duet kat tgn kejap jerk .aerun terus masuk bank  xpun  tabung.so tdi blk aerun yana n tina ckp ade kelas math..dorg ajak aerun join.ea join lah..nk belajar kot...kire stay back  lah....hurmm aerun kan bwk phone ckp dgn daddy blk naik bas.dgn kwn2 ..so tdi mse aerun n kwn2 jln kat busstop yana ckp.asl dax2 ni mcm tngok sini jerk..entah lah....perasan lah tu..ahhahaha..dlm bas pun sme..ade sorg budak laki yg stu bas dgn aerun ..bas sekolah aerun tu  tngok jerk..aerun pernah minat dia dulu..ala minat biase2 lah kan..so..aerun malas nk pndg dh dia.okay blk rumah..terus n aerun tngok mcg dri uddin..okay dia ckp dia nk gi hospital ..aerun ckp nk ikut...dia ckp esk..kat  sultanah aminah...aerun ckp law aerun pergi esk ..boleh x aerun nak gi kubur kat mahmoodiah..aerun rindukan seseorang sgt...air mata aerun mcm mengalir kat dlm..aerun rindu nk tngok tmpat tu..aerun harap..esk semuanya akan okay.....


untuk arwah..
saya tau awak dah xde..awak dah pergi..tpi byang2 awak masih ade..kdg2 saya dapat rse kan awak perhatikan kehidupan saya...kdang2 sye rse awak ade kat sblah sye......mungkin dlu dan skrg xsama dah  lame sgt awk pergi..tpi orang yang baik mcm awk susah nak dpt kan..awk sedar x..sye  harap roh awk tenang kat sne..dan sye akan doakan awk...............sye cume nak awak tau  xlama lagi saya nak spm.n 3 bulan kemudian saya akan terima keputusan..n mse tu saya akan pilih ape yang saya nak.......kalau saya berjaya buat apa yang saya nak dalam hidup saya nanti ,,,,saya harap awak dapat lihat semua tu ..saya pasti n yakin walaupun jasad awak xde tpi awak mampu ade utk saya kan..... .......awak saya rindu awak sangat2 ..xde orang leh ganti tmpat awak.......saya hanya mampu tngok awak dlm video kenangan saya xmampu minta untuk awak nyanyikan lagu ..tpi saya hanya mampu ulang ape yg pernah terakam dahulu..saya x mampu nk tngok senyuman awak lagi..yang saya hanya mampu buat...adelah tatap gambar awak..awak ...saya rindu awak .....:'(..esk saya akan tngok awak...awak tunggu saya tau..tpi esk saya dtg sane sye bwk kwn..saya harap awak xmarah..saya harap walaupun saya bukan smbut raya pertama dengan melawat kubur awak..tpi saya cume nak ckp...yg thn lepas saya melawat awak bulan ramadhan thn ni biar lah saya lawat awak bulan syawal...............kalau awak nak tau petang ni saya nak amek gambar tempat kenangan saya dan kawan baik saya airina...saya pun rindu kan airina...kenapalah orang2  yang saya sayang pergi.........



yg ikhlas aerunheyrun..


harap semuanya akan jadi okay..dan aerun harap..semangat yang aerun bwak sendri x kan jatuh..aerun mula2 terpikir nak bwk kwn ..lain tpi rsenye x kot..sbb biar aerun sndiri pergi lihat tmpat tu..aerun ingt nk amek gmbar esk tpi x lah..sbb aerun ingt hari yg aerun  buat janji dgn rina ade lah ..ptg khamis..waktu senja..
.......selamanya kau sahabatku....
.....
 

Out Of Bounds:D
1:59 AM