<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

‚ô•Friday, July 19, 2013


sesuatu yang xmampu kita elak.namun mampu kite sepak

POligami???
okayskrg ni tengah hangat isu pasal asyraf muslim..bile dipikirkan balik..
adekah one day nnt aku akan jadi mcm dayana?apekah aku akan ade dlm situasi yg sme
??
1stly aerun ade stu bnde yg aerun takot dan stu bnde yg aerun nak
kahwin..
kahwin tu bukan nye senang tau x..kawin ni bile dh jdi isteri org kite xleh mcm
yerkk lah mcm bebas ape smua..klu dpt suami yg baik tu lain lah..yg xcurg..yg x ape smua 
ni klu dpt laki yg blk rumah buat sepah ape smua...x ker menyakitkan hati..klu yg jenis 
xreti nk tlg isteri tu..ape tah lagi..hurmm..aerun nk suami yg sweet 
yg romantik yg boleh ade dgn aerun mse senang susah.n yg paling penting mse aerun tngh 
nangis ke..
lgi stu aerun xnk lah papa kepada anak2 aerun ni 
garang sbb aerun nk ajar anak2 aerun rapat dgn keluarga bile papa dia xtau cara 
berinteraksi baik dgn anak dorg..hurmm susah lah cm tu kan..n stu lgi
bnde paling aerun takot ade lah mse klu aerun pregnant anak dia..
n then dia ade pmpuan lain?
boleh bygkan x betapa saketnye hati tu x terkata..
geram.marah ape smua tu tau x?
haiyoo..aerun ni kuat pkir bukan2 kan n yerk lah..bnde ni mmg kne pkir jugak..

opyekrkk lupe nk ckp abg aerun dh blk.so hari ni puase yg ke sebelas..so abg aerun 
blk utk berpuasa bersama..mmg meriah lah rumah..
mama seronok sgt ..boleh nmpak dri senyuman mama tu tau x..
hurmm aerun pun senyum..owh yerk abg aerun just tnye aerun cm ni..
asl lah aerun asyik dpt hadiah dri org..dh rezeki nak buat cm mne
kan?alhamdulillah..
hurmm k lah ..aerun ni bru lepas sahur x solat lgi.nk solat dlu k..
hari ni aerun x gi sekolah gnti..

Out Of Bounds:D
3:14 PM