<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Wednesday, July 24, 2013


senyuman dari sang putera

aku cuba lelap kan mata malam tadi..tapi pelbagai persoalan dibernak fikiran ku..
terlalu banyak perkara aku fikir...hurmm..lappy aku disebelah dah aku lama aku off..sbb rse gelisah ..aku terus on blk lappy ni tngok mama dh wish birthday kamil..aerun terus call kamil
wish dia.....
hey syg..sye rindu awak...walaupun skrg sye bukan gf awak.
tpi sye nak awak tau..sye masih ingt hari lahir awak..
selamat hari lahir..dan semoga panjang umur syg..
syg awk xoxo......
kamil dia mcm suprise tau..so dia ckp..ea ingt lagi...maksudnye bby syg lgi lah kat papa..
mestilah syg..org buat kite xpe...biar kite mengalah..tu lah pujuk hati aku..aku akhirnye berjaya lelapkan
mata..namun satu bunyi yg buat aku terganggu..okay
fine lipas terbang..ekk eaa mne pulak dtg nye encik lipas ni...aku bru teringt
yg daddy buka tingkap ..mmg lah encik lipas ni x tau malu masuk..adoy yai...aku 
dh tengah ringse ni tau x...aku nmpak lipas tu aku ketuk terus pakai selipar .
then aku amek lappy n bb ...phone lain smua aku tinggalkan..then tutup lampu n pintu...
ingt nk duduk kejap kat ruang tamu..okay mmg dh rse ngantok ni..tpi nk buat mcm mne..
tekak ni luke so mmg perit lah rse..bile batuk jekr saket..
so aerun minum air jap..duduk kat meje mkn..then mama pulak keluar...tnye okay ker.
hurmm okay..then mama tnye lah dh wish birthday kamil ker...dh...
haishh mama ni syg jugak kat kamil ni.aerun tau mama x kesah siapa pilihan aerun..
yg penting mampu buat aerun bahagia...
lepas minum terus naik bilik aerun...klu x mmg x naik nye lah..
sbb ade lipas tu .lhbuat aerun rimas...so aerun terpakse tdur bilik sendiri..dh lme kot x tidur bilik 
sendiri..hurmm ingt nk tdur kat ruang tamu atas jerkk..tpi dh letih sgt so tdur
kat bilik jerk lah....pgi2 dgr mama kejut...
okay mama kjut sekali jerk aerun dh bgn kecuali klu aerun betul2 penat nnt mama kejut aerun
x sedar langsung...
k siap2 mcm biase..then tunggu Al amek...opyerk tdi aerun tunjuk dgn al pic aerun ..
yg dh cuci...
aerun ckp nk tngok..so dyerk drive lah smpai kat sekolah..okay...hurmm 
dia asyik senyum jerk...thanks senyuman Al buat aerun semangat sikit..
mmg leh cair ah kalau dia senyum...tadi mse dia tngok pic tu..dia ckp nk stu..
aerun xkasi sbb nk tunjuk dgn kwn2 dlu..
lepas tu leh pulak cermin kecil aerun terjatuh.so mse aerun nak amek tu telanggar tgn dia..n
dia terus pegang tgn aerun..aerun tarik lah..aerun ckp kenapa tgn dia sejuk sgt...
sbb tgn aerun ni mmg panas bila cuaca sejuk ...so sbb tu kwn2 aerun suke aerun 
pegang tgn dorg bile sejuk umpama aerun ni alat pemanas pulak..
haiiyooo..Al dh senyum...aerun kan vampire..tiba masa jek nak keluarkan taring..
ni ...
hurmm  smart sgt lah rmbut Al..dia comel sgt...tau x..
 okay lepas tu..ape ek..k buat aktiviti mcm biase kat sekolah..
tpi aerun leh senyum lah sbb teringtkan senyuman tu..
okay lepas tu tau  x ..xsbar nk jumpe budak demok kite yg sorg ni..pgi2 pnggil azrul jap
so dia bgi kad raya.. :).thankss sygg....
hurmm azrul nk pic aerun..aerun x kasi..:)
dia ckp dia nk pic dia dgn aerun..owh okay..nnt lah aerun cuci.yg paling bored..
picyg ni ..tngok ni..
 
okay tngok ..dorg ckp pic mama comel ..
hey hey sye ni aerun mcm mne...
geram pulak kite kan..k tdi
kan ..mse gi bilik seni jumpe harris..harris biase lah..
dia senyum lepas tu kiteorg bual2 lah..smpai kat tangga n then aerun naik atas..azrul muke dh jeles
tdi ..so bual2 dgn aerun..aerun tunjuk harris..dia..mmg tarik muke lah..
ala  budak sorang ni ..nape manje sgt..
hurmm buat aktiviti mcm biase..lagi stu penat lah cri purse tu..mmg x jmpe lah..pasrah jerk lah aerun..
 hurmm
  ....sedih nye..:'(..k tdi mule2 yana ajak blk naik bas tambang..mule2 malas bile teringt blk ..
hurmm  its okay lah follow jerk yana..malas nk jmpe faqar...lagi stu yana ckp tdi mse dlm bas..
perempuan tu mcm cri faqar..dia tngok belakang..hurmm  biar lah..aerun dh malas 
nk amek port lagi...tdi kat pusat bandar  ade lah nampak mcm  byg2 faqar..
aerun ckp kat yana..yana ckp aerun rindu dia...hurmm biar lah bayang2 ni..hilang..
tdi gi watson ikut yana dekat seratus juga habes..kan..
so ..beli lah lah mcm2 kan...eii naseb lah daddy dh tarik kreditkat..klu x.
mesti aerun asyik habeskan jerk..
hurmm..jap lagi hafiz dtg.......nk tlg aerun kala..hehehehe..nk kne kan hafiz..jahat kann :)
jap2 tdi dlm lamunan hati aku berpuisi..aku x tahu kenapa..
kenap perlu aku mengingati dia?
kenape harus aku maafkan dia?
kenapa aku nampak bayang2 dia..
aku seperti mencari sesuatu yang aku xpasti..
yang xmampu untuk aku miliki
hati bukan senang untuk dimilik..
tidak semudah haiwan belaan yang kita juga..
dan xsemudah untuk aku melihat bintang..
bermacam perasaan ade dalam hati aku ..dan bercekeramuk otak aku pikir..
hurmm nak snicker...dgn ice peach tea....dh lme x beli..so mmg rse serabut lah..
belikan stu ? tau


Out Of Bounds:D
11:46 PM