<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Wednesday, July 24, 2013


pupusss!

bila aku pandang belakang..aku rasa sangat sakit kepala aku mcm dlu..
aku rasa sangat kesakitan dekat hati aku..luka yang x mampu diubati..
pernah aku inginkan saat seperti bersama si dia..
namun cinta x seindah  mana..
harapan demi harapan hancur ..aku bukan lah gadis baik..
sebaik sumaiyah...dan aku tidaklah secantik fatimah,
yang aku inginkan kebahagiaan yang berpanjangan dan penerimaan seseorang...
soal jodoh mmg Allah yang menentukan..dan seandainya mmg benar lah..
ditakdirkan aku harus menjadi isteri tua..aku masih menerima..
tapi disaat aku cuba menjadi yang terbaik untuk mu..ameer
kau x pernah perasan..saat kau curang ,aku cuba menutup sebelah mata
namun tangisan demi tangisan hinggakan aku tak dapat menahan lagi..
aku merelakan kau bermadu sayang.kerana aku yakin kebahagiaan itu perlu aku kongsi..
tapi mungkin disebabkan aku terlalu berlembut..kau biarkan aku terkapai-kapai,,,
seandainya tiada sayang lagi pada dirimu..kenapa tidak kau ucapkan kata putus..
saat aku biarkan kau bersama si dia...kau tinggalkan aku ketepi..
kau biarkan aku 
menangis sendiri...xpernah langsung kau peduli apa yang aku rasa dan hadapi..
ape yang kau tahu hanya panggil aku bila kau bosan,,
aku bukan sampah sayang..aku bukannya perempuan yang tidak punyai perasaan
aku belajar untuk bertolak ansur..jika kau persoalkan tentang payung emas
sudah semestinya ramai perempuan tidak menginginkannya..
namun aku pasrah ..asalkan kau bahagia..aku izinkan kau untuk memiliki hati 
dia juga dalam waktu yang sama kau masih lagi milik aku..
kerana aku terlalu berlembut dengan kau..hinggakan perempuan tu suruh kau meninggalkan
aku sendiri..kau sanggup lakukan..mana hilangnya kasih sayang mu 
yang dulu aku harapkan.yang dulu aku sanjungi..kau hanya bermain kata..
hinggakan aku benci semua lelaki .hingga tersesat jalan..
aku terjatuh dlm tembok derita..dari situ aku mulakan hidup songsang aku..hidup yang
xpernah aku terfikir ...mungkin aku selalu mengalah..dan mungkin aku
selalu biarkan orang lain amek ape yang ade pada aku..
aku x pernah persoalkan harta seseorang..aku x pernah persoalkan 
.tampan mana seseorang itu..aku x pernah persoal kan kuat mana 
iman seseorang itu.kerana aku masih sedar siapa diri aku....tapi 
disebabkan kau aku berubah..disebabkan kau sayang...aku mulakan kebahagiaan
dengan sesuatu yg berbeza dari hidup aku..
tangisan aku terhenti dan saat aku dipertengahan jalan..mendapat kebahagiaan
itu...kau muncul hanya untuk ucapkan kata sesalmu.mana perginya maruahmu sebagai 
seorang lelaki....pujuk rayumu..hanya mainan kata-kata..dan tiada lagi kebenaran 
untuk pendengaran ku..aku biarkan kau saket hati ..aku biarkan kau terluka..
aku biarkan kau tanpa diubati kerana kejam nya diri mu sewaktu kau mencampakkan aku
semata demi dia gadis itu....gadis yang kau puja..tanpa kau tau muslihat dia..
tanpa kau tau ape yang bermain difikirannya..kau hanya terpesona dengan kecantikkan dia ,,
namun kau tidak dapat menilai hati dia,,
kau hanya menyaksikan kecantikkan sambil kau minum racun yang dia beri,,,
sedangkan aku penawar.....kau buang..
dan sesalmu kini aku hanya dapat melihat..dan duduk diam..seperti mana 
kau kejam pada aku..sama seperti itu lah aku cuba balas..
.....
dan kini kau seperti terapung di laut yang dalam....dan aku hanya mampu melihat..
pernah jua terlintas dibernak hati aku untuk menarik kau sayang..dari lautan yang dalam
namun aku dihalang oleh orang2 yang menyelamatkan aku dari tempat yang kau buang aku..
aku dihalang oleh mereka yang songsang..yang sama seperti aku..
tanpa lihat kebelakang aku terus kehadapan..dan kehadapan.
seperti jalan cerite...
ade sahaja rahsia Allahyang menanti dihadapan....
dan aku yang dlu mungkin sudah kehabisan penawar....untukmu.. bisa dibadanku
kini dirawat....penawar dari orang-orang yang masih menyanyangi aku..
aku gunakan..dan akhirnya aku pulih..
mungkin sekarang kau lihat aku..dan aku kini seperti angin lalu untukmu..
aku akan datang saat aku meniup pohon..
dan pergi saat hujan turun....




Out Of Bounds:D
10:25 AM