<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Tuesday, July 23, 2013



 kecil hati..

xsemua yang kita harapkan itu indah..dan xsemua yang kite takutkan itu 
adelah keburukkan...
kadang2 bertukar kepada sesuatu yang indah,namun 
hari silih berganti hari ,,kini aku lebih mengenal erti..
dan aku lebih merasai luka didalam hati ini..xsemudah Abc..
dan xsesukar mathematic yang perlukan jalan penyelesaian..

hurmmm hari aku bagaikan ditiup angin kencang,berjalan keseorangan ,,
dengan kesejukkan,walaupun badan ini lemah namun aku masih gagahkan jua,,
kerana jalan cerite esok harus aku tamatkan.....

pagi ni aku seperti biase duduk sebelah faqar...okay..benda yang 
paling aku xsabar nak ckp ade lah tngok si gemok kite ..
azrull..rindu kat dia tau x...budak mengade tu.mlm dh wc dgn dia..
n tdi mcm2 jadi..entah knape senang sgt aku ni kecik hati dgn org..mule2 dgn ejan..okay fine..
mmg kecik hati pun..yerk lah..patutnye tdi dia tlg kite...last2 wan orfer diri
nak tlg..wan lgi baik kot..hurmm...terus xnak ckp dgn ejan..n tdi rehat nk ajak dax ni gi turun
bilik seni..tpi dorg pulak bru blk ert ..kecian pulak kat member2 aku ni..
lainlah mcm aku x puase ..kan xsme ..owh okay..
lepas tu ajak faqar turun.mcm2 alasan bgi...dh arr malas lah nak layan dia ni..
klu xleh ckp jerk lah xleh.knape mesti bagi dalih lagi..aerun terus 
gi dgn seda..kecian pulak kat seda tu...okay mse kat bilik seni tu leh pulak nmpak..
faqar..tdi ckp ustazah ade lah..ape lah...haishh ni turun jugak..
so aerun mmg terase sikit lah dgn perangai dia...tdi aerun ckp dgn dia xnk duduk sebelah dia..
esk..main2 jerk sebenarnye....dh dia buat cm ni..biar lah..
esk Al hntar gi sekolah..lagi senang kot...
xyah pikir ape....thn ni puase mmg terase lain sgt..x sme mcm thn lepas..sbb thn lepas ..boleh gi
jb..bile ptg..ni ..adoy yaii..dh mcm trauma pulak dgn eksident tu...hurmm..
well..its not a great time for get the happiness..because my exammination is still around the corner.
i will try my own best,n make my parents proud with me...
aku tahu  aku xsehebat dan sepandai abang aku..yang hebat dlm mengira..
aku mungkin x pernah dpt markah full mark  100% mcm ape yg abg aku dpt..
tpi aku akan cube buat sedaya upaya selagi boleh...hari ni nk kne betulkan seni..
aerun ajak hafiz dtg rumah tlg aerun..hurmm...lagi stu ape ekk..hahh ni..
beg dompet aerun hilang arrr..agak2 ade terjumpe x??sbb series aerun cri sgt
purse tu..bukan pasal duet..tpi pasal Ic..tau..

Out Of Bounds:D
10:47 PM