<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Wednesday, November 14, 2012


okay korg tdi tngok cerite tiara x?btul2 mcm sedih lah i tngok sekejap pun ttap rase sedih sgt...sbb yerklah aliff tu x syg kat sazzy..tpi saat sazzy lahirkan anak aliff..n saat sazzy tngah saket..sazzy minx satu jerk..dia nak alif cium dia untuk kali terakhir..sblum dia pergi..warhhh so sweet..tpi satu jerk..knape cinta dan syg tu x boleh nk dikhlaskan ..kdg2 kiteb benci dgn hadir nye cinta yang menyakitkan..cthnye kite kawen atas desakkan keluarga..walaupun kite x suke lelaki tuh..or perempuan tu atau lebih mudah dikatakan pasangan kite..tpi hurmmm jika kita yakin dia jodoh kite insyaallah hubungan kita akan bahagia.cume .kite perlu belajar untuk mencintai org lain..dan hubungan yang rosak berpunca jika kite x cube utk bahagiakan hubungan kite tu.cthnye kite bnci si dia tpi..dlm waktu yg same.kite asyik gaduh n gaduh..smpai satu saat nnt mungkin hubungan kite akan bertukar pade rindu atau syg sbb itu lah dinamakan jodoh......hurmm blk pade cerite tiara tdi...walaupun sazzy tuh mcm tersikse..tpi dia cuba untuk bahagiakan aliff jugak..hurmm cerite ni  buat i nk nangis jerk lah..hurmm time2 cm ni ingt daus...hey syg u mne ni..i rindu u ni hurmmmmm sedih lah u xde kat sini..cm nk nangis pulak rase..tau x mule2 dlu i mmg xde perasaan kat u..tpi bile u berusaha untuk jage peluang yang i bagi untuk u.. ni..i dpt bagi u kasih syg i..tau x ..syg u mmg comel.u manje...heyyyy u manje sgt i suke..u so sweet..u caring....tpi satu jerk...i geram pasal u..nme u mnje sgt..patutnye i yg kne manje lebih ..eii u ni kan..geramnye i..syg u lah.....n i nk share lagu ni ..i suke sgt dgr lagu..ni tpi satu jerk i xleh pikir pasal lagu ni..knape lelaki tuh mesti jatuh.n sdangkan dia boleh usaha.nk tau x knape lelaki skrg byk jatuh maksudnye perempuan lebih pandai dari laki.or cube korg tngok okay 1st ..tngok kbykkan sper yg jadi taiko..okay jawapan laki kan.okay sper yg jadi mat rempit.okay laki kan..secare penyelidikkan nye..i tngok lelaki kebanyakkan nye x matang n cm kebudakkan ..btul x?sbb i sendiri tngok dax2 kelas i.okay mmg dorg dress up cm matang..tpi sbnarnye x..dorg xmatang..btul2..i pun tau myboyfie daus ni  x matang...tpi dyerk comel..n i nk heret dia cukup2..hehehehehehe cian awk ken buli dgn kite..sabarr jerkk lah kn...n hurmm hari ni ramai jugak yg dtg melawat tpi...keluarga i mmg kbykkan x tau lah i excident..1st dtg melawat..adha dgn azraf..lpas tuh ptg jerk ejan n nizar cullen..eii dgn nizar ni mmg nk kne..mmg tdi i tibai dyerk cukup..ya allah saket hati rupenye i sbnarnye ad member pool nizar cullen..n then tdi si ejan leh ckp...mcm ni..dyerk ckp ingt x nizar cullen tu dok mne.i ckp ts..kan...lepas tu ha'ahh mse tu i dh rse pelik sikit..n then i ckp nizar nk pnjm phone.i nmpak gmbar dlm phone nizar tuh..gmbar amek lesen memandu tau..eii mse tu i dh sepak terajang dia dh...si ejan boleh ckp sabar2 ..kaki saket tuh.wakakkakakakakaa..geram btul so smlm yg hntar i blk lepas excident tu dyekr lah xgune btul2..dorg punye plan lah ni..haishhh.n mlm pulak brother i dtg melawat siap nk btul kan sekali motor..tdi cha n nabil n dax2 ni ingt nk dtg melawat..tpi sbb mlm ni kan mlm ape..so esk lah..tpi esk ni i pikir nk gi keje mcm mne .hurmm kene bwk ego lah jwbnye..haishhh..pening kepale sey......opyerkk tdi bgn pagi pun kepale i dh mcm pusing i ingt nk gi jumpe doktor lah sbb i punye kepale terhentak..tpi tngok lah dlu 23 hari ni cm mne..laww okay i xnk lah pergi..law teruk hurmm insyaallah i pergi k..lpas tu nk ckp ape ekk hahh ni wan pun tau i excident..haishh kecoh..i terase nk minum air oren lah mlm2 cm ni..hurmm tpi komfirm daddy x bagi keluar choi lahh..hurmm jap2 nk pikir cm mne ekk..jap lah.tolak motor pelan2..jerk lah jwbnye..n motor i pun still x okay..so kne pakai motor ego..lah..




tngok mudguard ni dh lari ..haishh forxx i dh patah..
so yayaawwww...




Out Of Bounds:D
8:43 AM