<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Thursday, November 29, 2012


okay 1stly beze antara saya dan awak...mmg mcm langit dan bumi..
awak berasal dari latar belakang keluarga berada dan bukan dari keluarga orang kebanyakkan macam saya
awak banyak duet sedangkan saya buka beg dompet kadang2 jerk nyamuk yang lalu..
awak pakai kad kredit sedangkan saya pakai kertas hutang jek...:P
awak pakai kereta lambo saya pulak hanyalah ade basikal bmx .itupun hadiah untuk saya mase darjah 4
saya pakai moto pun motor ss ....x macam awak setiap bulan main tukar2 kereta..saya pulak cume naik kerete innova.itu pun ayah saya punye..
setiap malam jumaat awak ade private party..xmacam saya duduk kat tikar sejadah ..sambil ditemani al-qur'an dan tasbih...
awak pakai baju mahal2 macam2 jename x main lah baju yang harge ratus2 ni..kalau pakai jam pun awak pakai yang harge dekat beribu..betul x?
x macam saya pakai jam tangan murah jerk..kat pasar malam pun leh dapat..
baju saya pulak x macam awak tapi satu jerk saya nak cakap..baju awak mahal tapi kenape masih lagi x menutup yerk?baju saya  xsampai harge rm100 tapi saya masih lagi dapat pakai baju yang menutup..mungkin beze jenis kain kot..awak punyer kain import.saya punye kain  biase jekr..tapi suatu hari nnt awak kene pakai kain kapan jugak tau .....
awak pakai kasut berjename perfume mahal2...haishh sedangkan saye saya buat kasut sendiri n perfume sendiri..awak  pergi holiday ovrsea sane sini..sedangkan saya..baru sampai malysia jerk...
awak minum arak dari pelbagai jename...n saye pun xtau ape jenis jename tuh..sedangkan saya minum air masak yang tekan 20 sen utk 1liter....kan beze ..
namenye kat situ....saya tau awak dapat pelajaran dari negara maju sane Uk or Us ker tuh..x macam saye sekolah kerajaan jerk..tpi awak terlupa sesuatu..saya dapat didikkan sekolah agama sampai darjah khas...
dan awak ade? sijil pun xde kan...hurmm ..its okay lah.awal2 saye tolak awak tepi..bagi awak duet adelah segala-galanya..tapi saya pulak kebahagiaan adelah segala-galanye......saye pilih orang yang ikhlas menyanyangi saya seadanya..dan orang itu paling istimewa dalam hidup saya..n saya xnak berubah hati ..sbb saya tau dia akan bawa saya kejalan yang benar....:) smile..

Out Of Bounds:D
6:31 AM