<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Tuesday, October 30, 2012


korg dh tngok cerite ni..okay mmg cerite ni..i tngok n rse sedih jugak lah..sbb seperti satu kehidupan org lain juga.percintaan..wang harta benda.perasaan kasih sayang...semuanya bermula dari cinta..hurmm..entah knape perasaan aku mula takot untuk mengenal erti kahwin..mungkin aku akot pade byg2 aku..sbb aku sentiase tngok diri aku di cermin.n dpt rase ini kah aku suatu hari nnt saat aku memilih mahligai kebahagiaan bersama orang yg aku sayang ataupun orang yang terpakse aku sayang..hurmm..aku takot jika suatu hari nnt aku dipakse utk kahwin dgn org yang bukan untuk aku..dan orang yg bukan atas pilihan aku...tpi aku yakin pade perkataan jodoh..dan aku yakin pade smua tu.cuma aku nak hidup aku biase..aku nak aku yang pilih siapa si dia..dan siapa yang teristimewa ..yang punyai diri yang romantik..baik..manja yang dapat memahami hati aku sendiri..dan mencintai aku seadanya..itu yang aku inginkan..tapi kadang2 dunia sekejap sahaja akan berubah...hurmm......ape pun doa kan supaya aku dpt menajalani kehidupan ini ..bukan atas dasar paksaan..tapi atas name pilihan aku sendiri..

Out Of Bounds:D
12:11 PM