<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Tuesday, October 9, 2012



Hari ni I buat satu keputusan yang dikirakan sbagai agak bodoh jugak..hurmm I pilih untuk daus lepaskan I n gantungkan hubungan ni sdangkan daus xsalah ape2 pun..i mmg tau tu.tpi I xnk daus  yg menanggung siksa dlm  hubungan ini..sbb I tau daus terlalu..baik n I pilih kamil…untuk ini..sbb syg I kat kamil masih lgi ade..tpi tdi I call dyerk ape smua..i tunggu panggilan dia mcm tunggul..i tunggu n tunggu..last kne marah ..hurmm mmg lah sedihkan…mmg dh naseb n I sndiri yg pilih I bgi mase dlm 3 hari ni jerk kalau dyerk xberubah I akan pilih daus.sbb daus xpernah marah I n xpernah nk buat I sedih or kecik hati….hurmrmm…I xtau lah dlm fikiran I cm kamil dh ade girl lain jerk..sbb dlu dyerk xpernah cm ni..xpernah nk buat hal..i lbih ske dyerk ngaku jujur yg dyerk dh ade girl lain…hurmm klu dyerk dh ade ckp..i xnk cm ni..i xnk hubungan mcm ni.i xsanggup.series spe…yg nk hubungan yg pelik cm ni..sper yg nak hari2 kne marah..sper yg nak hari2 berlinangkan air mate…………..mungkin sblum daus dtg dlm hidup i….i rse mati akal..mcm2 I pikir….i pikir lebih baik I mati dripade stiap hari cm ni…kjap syg kjap gaduh ape ni…ni yg I xnk dlm hubungan dlu fakir buat I cm ni..deva pulak main tinggalkan ni kat blkg bagus lah sgt..fakri deva pun sme.n then I harapkan kamil..tpi bile I dh syg kamil sgt2 smpai jdi cm ni…tpi kamil xboleh nk hargai I hurmmm….i ingt lgi I cme minx satu bear.but until now I dpt…I nk bear dri dyerk….sbb I nk dyerk ade..tpi ..smua musnah..wahhhh knape aku harus bercinta…….hurmmm…..tpi bile daus dtg .i rse sgt mcm sesuatu yg hadir memecahkann sepi diri ini..i rse bahagia n dihargai sgt…tpi perasaan syg ni kat kamil..smpai skrg xleh mati..knape….hurm I nk sgt smngt ego I yg dlu..bile org lepaskan kite..i main buat bodo jerk…sbb I xde perasaan ..i nk perasaan cm tu..i harapkan blk..i xnk rindu n syg org yg slalu marah i….slalu buat I tersinggung…entah2 kalau I dh mati nnt mungkin kamil still dgn perangai dyerk cm tu…xingt I or ape pun.hhurrmmm smua salah I kan…..salah i…salah i…arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Iperlukan tmpat dan ruang utk I jdi  diri i…untuk I rsekan keamanan diri..untuk I tinggalkan cinta I yg xkemana……………..hurmmm I x sanggup….hurm dulu mungkin I nangis utk arwah smua..tpi skrg I cbew utk bgn tpi I lemah..sentiase lemah..i x hiraukan ape org ckp..tpi I hiraukan tentangperasaan tentang hati i…..smua tu I boleh buang bile I dpt kan kelajuan i..hurmmm……knape kamil x pujuk..hurmm..xpujuk pun….last2 I yg kne pujuk smpai bile cm ni..i benci sgt..i buang perasaan i..buang perasaan  ni..buang perasaan syg I kat dyerk………..

Out Of Bounds:D
5:14 AM