<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Wednesday, June 20, 2012


hari ni aku bahagia jgak larh walaupun tdi aku mcm rindu kan kamil..haishh pgi2 jerk dh rindu awk.. dmok..sbbtu kte xley nk kehilangan awk...aiyoo..hurm n then dri mlm tdi akud h terbyg nk mkn breakfast kfc xpun mcd..sbb mama x beli breakfast..n then pgi plak..dpt tau yg mama goreng nasi..hurm nk xnk mkn jgak rezeki..xbaik buat mke dpan rezeki kan..n tdi ade pameran sains..yaw..n bnde buruk hari ni aku kne rotan sbb xbwk buku panduan pelajar.pelika rr skolah ni..bile aku bwk xnk plak dyerk gne bile x bwk kne marah..adoy..but bnde jerk..knape ekk skolah malaysia x mcm katoversea ade loker sendiri..kan best..xyah arr nk bwk buku berat gile..n xyah lah ssah2 brg nk tinggal..hushh law ade loker snang sikit..hurm n tdi ade pameran sains mmg seronok...sgt..aku tdi try main mcm2 lah..n yaw dax2 tdi tuh layan aku jgak arr.tpi aku x lah melayan just aku tnye bnde2 ttg sains jek..lpastuh kan aku tdi buat belon..heheheheh sbnarnye aku ske belon sgt2..aku ske sgt tau..aku cme nk satu hari nnt aku dpt berpuluh-puluh jenis belon...

dan dpt lpaskan smua nya mcm ni..
xlupe jgak..aku nk taruk kertas
kat situ..

mcm hajat..
best kan..n tdi spent time dgn membe2 lme aku.
aku mmg enjoy sgt..
dgn dorg tdi yana tnye aku nk g mne..aku just tunjuk arah jerk..malas aku
nk join dyerk..
yaww..skurang-kurangnye dgn eyjah.
dyerk layan jerk otak aku.
n tdi aku mse kat surau aku xtau arr ape..ade
budak senyum kat aku 3 org dlm satu group.
hurm aku xknal.tpi aku buat bodo jerk..sbb
aku rse .mcm ni ,,perlu ker aku senyum untuk seseorang yg xpatut
dptkan senyuman aku.
huhuhuuhu..n yaw thn ni aku nk masuk cakera
dh lme aku xmain cakera..
best taww...bile kte baling cakera tuh
aku dpt rse.aku lpas kan segala kemarahan aku..
hurmm n then tdi azraf dtg umah jap..sbb nk tnye aku pasal kjer.
n lpastuh plak..wan coll..hurmm aku tdi try dgr prob dyerk..
cian lah dyerk..aku mcm nk gi jmpe awek dyerk..
aku dgr wan nangis2..hurmm aku dpt rse klu kamil nangis sbb aku..
hurmm betapa teruknya aku kat situ..haishhh..
aku tau wan ni org cm mne..aku kwn dyerk aku tau..dyerk baik sgt..
dyerk jenis setie..tpi awek dyerk xpandai hargai dyerk..yaww..
seriously..wan ni jenis xksah taw..maksud aku meants dyerk boley rehat dgn
girl dyerk n always dgn girl dyerk..aku tau ..tu yg dyerk nk.
tpi girl dyerk asyik lebihkan kwn..hurmm.yawww.knape mcm ni.
n law dlm kelas girl dyerk lbih ske dgn kwn..hurmm klu aku.
dgn kamil satu kelas..dh lme aku dok sblah dyerk smpai xnk bgn
law cikgu xde..aku nk tdow dkat sblah meje dyerk.
xpun aku nk belajar dgn dyerk n rehat dgn dyerk..
klu lah kamil satu kelas mmg smua aku nk buat..tpi bergantung pade
kamil lah..aku rse kamil xnk kot..sbb terlalu romantik sgt..
mesti arr dyerk bengang kan...tpi knape awek wan x amek perluang tu..
knape time wan badmood dyerk xdtg kat wan...aku tertanya jgak..ape ekk..
knape dyerk xnk dtg..sbb takot org kutuk ker?
klu aku mungkin aku akan dtg n tnye sendiri kat kamil..
mungkin lah..klu aku..aku akan bwk chipsmore butter.
n ckp awk nk chipsmore or saye?
hhehehehehehee..klu aku,aku akan buat cm tuh..tpi knape dyerk nk sia
siakan peluang remaje dyerk ekk..
hurmm sian jgak aku tngok wan ni..aku sbagai kwn aku
xske lah member aku sediy terutama member laki..nnt aku
terase mcm kamil tngh sediy.n mcm aku nk ade sentiase ade dgn kamil
klu boley 24 jam..
tpi...mesti kamil boring klu 24 jam..mungkin dyerk cme nk 12 jam..
haishhh aku tau kamil ni jenis matang..xper2 aku akan cbew fhm dyerk
n cbe jdi budak dmok dyerk


Out Of Bounds:D
1:47 AM