<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

‚ô•Friday, June 1, 2012



aku mmg hott sgt hari ni..yaw. 1stly aku nk ckp lah tahniah sbb ko dh buat hubungan aku n mama rosak..tanx ever 4ever...n ko x sdar aku dh lme steamby forkx untuk aku parking kat kepale ko....aku mmg tension..aku dh lme x buat masalah..tpi aku akan bangkit untuk buat aper yg dh lme aku x buat..n mlm ni...aku nk hisap shisha habes2....lantak arr klu parents aku nmpak or x...tpi aku nk kepuasan.....aku x pernah nk rosakkan diri..tpi mama btul2 baut aku memkse diri aku..xksah lah korg nk azankan aku aper2 lpas ni..korg nk ckp aper pun aku dh penat..bukan maksudnye aku layu..tpi aku nk damaikan diri aku sndiri..aku mmg marah..marah dgn org yg aku pernah percaya..yawwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww....mmg aku jnji n aku bersumpah..klu sekali lagi org tua tuh dtg dan buat keluarga aku porak peranda...atau aper2...aku mmg bersumpah yg aku akan rosakkan keluarga dia untuk selama-lamanya.................jgn pernah main2 dgn aku.AERUNHEYRUN,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,aku mmg x pernah gne nme nisa untuk buat smua ni..tpi aku akan gne kan nme aerun.....sbb disebalik nme aerun....hanya beberapa org jerk yg tau...n yaww tdi aku gi sakan..mmg rock arr akak tuh..aku mcm biase lah dgn dorg yow bro sikit...hurmm..n aku syg gile kat kamil.mcm mne dyerk syg aku..mcm tuh jgak aku syg dyerk..tpi aku tau mlm nih mungkin mlm aku..
mlm untuk aku.lepaskan kemarahan aku....aku tau aku xnk daddy aku sediy tpi aku terpakse jgak.a.ku terpakse buat daddy aku sdar..aku mmg rindukan mama aku yg dlu.n bukan yg skrg...tpi aku xnk lah smuanya jdi cm ni..aku xnk okay..aku xnk ..fullstop..mungkin korg dpt rse aku jahat..tpi sejahat2 aku ...aku xnk ayah aku menangis sbb perangai aku...

Out Of Bounds:D
5:22 AM