<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Tuesday, May 8, 2012



i want to be princess in the heaven..tpi aku still hamba ALLah yg sering kali melakukan maksiat dan dosa..aku hidup diselubungi dosa..aku hina disisi ALLAH..aku x tau lah aper yg aku boley buat..tpi aku yakin Allah maha pengampun..aku yakin aper keputusan yg aku buat..aku dh pikir sebetul-betulnya..aku dh pilih untuk pulangkan balik Kamil untuk org yg lebih berhak...iaitu eyka..dan aku mungkin xkan amek balik hak eyka..aku nk kamil jge eyka baek2...aku pasti sgt dn yakin ini keputusan terbaek..sbb aku dpt rse eyka perlukan kamil sgt..dan kamil masih mencintai eyka..mungkin aku benteng perhalang..tpi aku akan undur diri dan alehkan benteng itu..dan soal lelaki smlm..aku bersyukur sgt dpt knal dyerk ...aku tau dyerk kaye n x setaraf dgn aku..yerk lah sbb dyerk pun kire anak drpd org yg berpangkat...but..terpulang untuk dia terima aku seadanya sebagai kwn atau pun x....aku tau aku xperfect mne..n aku yakin aku xboley jdi guru terbaik untuk dyerk.tpi aku akan cbew sedaya upaya....dan aku nk sgtkorg tau..sesuatu setiap kali kita dpt kebahagiaan..kita kene kongsi kan dgn org yg lebih memerlukan..xkisah lah bende tu akan buat korg terluka sedikit or aper..tpi cube korg pikir sejenak..if korg tngok lah ade perminta sedekah kat tepi jln..n pikir dorg nih slalu jerk bersedih sbb xdpt mkn.sdngkan korg dpt.mkn ape korg nk.
n satu hari ni korg nk mkn kfc...so korg minx duet parents.dlm mse yg sme korg tngok peminta sedekah menangis sbb kelaparan..adekah korg akan biarkan org tuh terus kelaparan..korg bru jerk dpt duet rm10...n xde duet pecah..jdi ape salahnya jika korg biarkan jerk duit itu untuk perminta sedekah tu....mungkin lain hari korg akan dpt  makn Kfc tuh blk...btul x?
sbb tu aku ckp kebahagiaan harus dikongsi..:)

okay hurmm aku lepas ni..mungkin aku akan teruskan hidup aku..dan aku mungkin nk lebih byk bertawakal ..sbb aku masih blum sempurna..aku masih blum cukup ciri2 untuk menjadi seorg perempuan atau wanita dan juga isteri solehah..jika diizinkan Allah..aku nk jdi seorang isteri solehah untuk lelaki yg baik..dan aku nk jgak jadi romantik mcm ustazah tu ckp..dan akhir sekali aku nk berpurdah..xkisah lah aper pandangan masyarakat..tpi aku nk jdi seorg perempuan pertama yg berpurdah dan bwak motor scrambler itu cita2 aku...aku hrp sgt..aku dpt lakukan smua tuh...op x lupe juga,,,aku walaupun dh khatam..tpi aku ttap nk cri guru untuk ajar aku...cre memfasihkan bacaan...hrp korg pun akan cube..

Out Of Bounds:D
9:27 AM