<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Thursday, May 10, 2012



hari ni cuaca x menentu..dan aku pun mcm tu..mungkin sbb aku rndu kat bihaqkhi..n aku cbew lupakan segalanya..tpi byk benda aku buat aku sediy hari ni..1st tdi waktu kelas...dax2 laki kelas aku hari ni btul buat aku marah..aku yg cpat amek hati atau..aku tngh tension..series aku dh mula cbew sygkan bihaqkhi..tpikan.aku dgn dyerk mcm langit n bumi..dan aku rse aku xkan layak utk dyerk..hurmm..entahlah..mungkin sbb aku ni x layan perasaan n cbew jge hati...urmm.okay tdi aku lngsung xjmpe wan..aku ngaku aku rindu arwah anua..n sbb rupa tu cme aku ley nmpak dkat wan...wan sorry sbb ske awk dlm diam..tpi aku akan buang perasaan ske itu...hurm n then tdi aku blk..pon mcm xde mood sgt..entah aku dh mlas nk byk ckp..aku try buat lawak.or hiburkan hati mlgnya x..aku cbew tnye perasaan mungkin aku btul nk bihaqkhi..cme entahlah ek..sukar untuk aku gmbarkan smua perasaan tu..n aku try tdow utk tenangkan hati.malangnya aku btul tdow nyenyak..sbb aku penat...smpai ptg bru aku bgn Ya ALLAH aku blum solat lgi..hurmm lpas tuh aku siap2 smua..sbb aku ade kelas gitar waktu mlm..hurmm...
mse lpas kelas gitar tu aku terus aktifkan no celcom..aku dh mungkin jarang gne no maxis..sbb aku dh xingt lgi smua bnde yg xmasuk otak ni....aku dh xnk diganggu..aku nk ketenangan.ketenangan yg sukar dicari..n aku tdi try coll no bihaqkhi.n dyerk ckp ni zaqwan..hurm okay fine nmpak x kat situ permainan dyerk..k arr xper awk ckp awk kat oversea .but awk tpu kte..its okay kte dh byk kali kne tpu..dh arr sye xnk arr knal awk mcm ni..n bende paling pnting aku dpt rse hati aku pahit or x...aku tdi beli coklat cadbury black forest..tpi slalu aku mkn rse manis jerk.n hari ni.pahit jerk ..entahlah aku xdpt nk rse manis..sesungguhnya kejujuran ku ingin mengatakan aku btul tngah kecewa..sediy ptah semangat....arghh aerun bgn lah..bgn lah...awk boley n awk boley btulkan keadaan..malangnya aku kat sini mcm org yg terhantuk lalu terjatuh..tdi mse kelas gitar sbnarnye aku xde fokus..tpi sb aku dh bce doa..alhamdullillah akhirnya aku boleh main mcm biase..aku xtau lah knape..aku xtau aper lgi xkne dgn aku ni..hurmm..yg aku xfhm knape smua laki ske main2kan aku..aku nk laki yg romantik...aku nk laki yg boley fhm aku..aku nk laki yg boley ajar aku lebih mndlm ttg agama....mungkin mlm ni aku patut buat solat istiharah....

Out Of Bounds:D
6:33 AM