<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Friday, May 4, 2012



akhirnya aku dH buat keputusan..aku yakin n aku pasti dgn keputusan aku ni.
walaupun dh byk kali aku pikir..tpi aku tau mungkin aku yg akan merana..tpi bila aku pikir blk.
aku xkan merana selagi kamil sayang aku..aku juga dah pikir btul2 tntg kebahagiaan..aku nk kamil bahagia
n aku nk kamil tau aku syg dyerk sgt..mungkin..
aku dan dyerk jauh mcm utara dan barat..tpi aku ttap nk dyerk dlm keadaan baik..aku nk
mkn minum dyerk terjaga..n perkara paling pnting adelah ttg perasaan..aku tau
kamil still syg lgi kat eyka..mungkin dlu eyka pernah buat silap..tpi..eyka patut diberi peluang
aku pun keciankan kat eyka..aku tau eyka pun masih perlukan kamil..btul x?
so aku nk kamil couple blk dgn eyka n dlm mse yg sme dyerk boley couple dgn aku.
maksudnye wife kamil 2.
mungkin kwn2 aku akan ckp bodohnya aku ni tpi aku yakin..kebahagiaan yg Allah berikan
untuk aku xsalah utk aku berkongsi dgn org yg memerlukan..
btul x?
aku hrp sgt eyka dpt jge kamil lbih baek dri aku jge..
dan ttg hilmi aku dh pikir masak2 sgt..aku tau knape dyerk hadir dlm hidup aku
mcm angin lalu mungkin Allah nk tunjukkan dkat aku ttg erti perasaan dan syg..
maksudnya kat sini..walaupun skjap kte knal org tuh..n kte mesra dgn org tuh.n bile wktu dyerk
kne pergi..dyerk harus pergi.dan perasaan rindu kte akan timbul utk org tu..
sdangkan bru beberapa minggu jerk aku dh rindu kan hilmi..nikan plak eyka.
dh lebih setahun dorg couple xmungkin snang utk dyerk lupakan kamil mcm tuh
mcm tuh jgak kamil..n aku dtg kat hati kamil saat dorg berpisah..xsalah utk aku cntumkan
blk hati yg berderai itu untuk menjadi bentuk hati..
dan bentuk hati tu kita boley kongsi bukan untuk sorg ..tpi ramai org.
btul x..tpi seikhlasnya dan sejujurnya aku restu dan
redha untuk kamil blk smula untuk eyka.smua org berhak dptkan kebahagiaan btul x
:):):)


Out Of Bounds:D
6:22 AM