<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Thursday, May 3, 2012


owhh tidak...
aku jeles sgt dgn kwn aku laila..yerk lah..boy dyerk abg angkat aku..
n aku bukan jeles utk rmpas boy dyerk..cme aku dpt rse abg angkat aku fit syg sgt kat laila..
tpi laila yg xperasan....yerk la.bile laila merajok abg aku pujuk..tpi
bile kamil...x..bile aku marah kamil..nnt kamil mesti salah kan aku blk..
hurmm sediy sgt taww..
n bile laila x angkat col dri abg aku..abg aku mesti col byk kali..n xpuas dgn tu
mesti dyerk col aku...n minx tlg..tpi kamil x de buat mcm tuh dyerk xde pun col mama aku.
n xde pun col yana.hurmmm sediy arr.mcm dyerk xsyg aku..atau aku yg kebudakkan..?
hurmm tpi klu aku kebudakkan sgt..knape..org lain org2 yg aku knal..
bile boy dyerk syg dyerk..msti dyerk buat mcm tuh..tpi x utk aku..
pastu abg aku snggup tunggu laila dri pukul 5.30 pg semate2 utk laila kluar..
padehal laila kluar pukul6.20 pgi..
nmpak x...abg aku mmg syggile kat laila...
hurmm..aku yg asyik col kamil..tpi kamil mcm hurmm..entah lah..aku col dyerk tdi dyerk bz.
n of terus..klu aku buat mcm tuh kat dyerk kmfirm dyerk marah..
mungkin aku patut berhenti kjar dyek mcm bie ckp..
asyik kte jerk kjar derk n dyerk xkjar dyerk..
n asyik kte jerk yg mengalah..sdangkan dyerk x nk...
hurmm aku mcm ckp..xperlah..bile aku pikir blk..hurmm asyik aku jerk ckp xper..
tpi hasilnye xde..n aku yg menahan perasaan..sdangkan dyerk x..
aku kdg2 buat ayat main2 kat dyerk.tpi dyerk amek ati..sdangkan aper
yg dyerk ckp aku sbnarnye nk amek hati..tpi aku xsanggup nk merajok
sbb bile aku merajok..kamil pujuk kjap jerk lpas tuh dyerk marah..aku yg salah buat pilihan ker.
hurmm entah lah..aku terlalu syg kamil n aku xsnggup nk curg mcm bie ajar..
mmg aku boley curg tpi aku xsnggup nk buat kat org yg aku syg..
aper patut aku buat?aku nk nangis tpi dh xde air mate utk dyerk..
sbb aku sentiase tahan air mate aku..aku xnk buat keputusan bodoh..
aku xnk jdi mcm arwah sepupu aku...ambil keputusan terburu-buru tnpa pikir pnjg
dn tngok aper dh terjadi..
aku xkn bunuh diri..tpi aku nk bahagia mcm org lain..aku nk dsyg oleh org yg aku syg.
aku nk kamil jdi romantik..tpi x..aku tau kamil mmg xromantik..aku slalu nk laki
yg aku syg tuh romantik..n bile aku ckp bende yg salah..aku yg kne pujuk dyerk..aku xnk pujuk
dyerk...aku nk dyerk yg pujuk aku..aku pnat pujuk dyerk taw x........
hurmm
GANGGUAN EMOSI
itu aku skrg..arghhh aku mmg stress dgn masalah aku skrg..
yaww aku nk bahagia..ape patut aku buat.
aku xnk terus mcm nih..aku xnk okay..
mungkin patut aku berehat n tenangkan diri
take a cup of cofee n smile
hurmm xper arr aku  cuem tngh tunggu rumah baru aku siap sbb daddy aku ckp rumah
tuh kat bilik aku nnt ade beranda..insyaallah klu byk duet daddy nk buat beranda.
syukur lah klu ade beranda sbb aku boley kluar dri bilik n stay kat beranda smbil tngok bintang mlm2..
kan.? hurmmm

Out Of Bounds:D
12:28 AM