<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Wednesday, May 9, 2012


aku xtau knape hati terlalu mendesak aku untuk tngok cerita 7 petala cinta
dan malam ni aku dapat tngok cerita tuh melalui 
youtube. jalan cerita yang menarik  bagi aku....dan dari hari ni
aku masih memikirkan sesuatu seperti niqab?wajarkah untuk aku memakainya,,
dan layakkah aku memakai niqab sdangkan aku x sesuci summayah..dan aku masih
lagi  x selembut sutera
..............
dan adakah bihaqkhi akan menerima aku seadanya jika aku begini?
mungkin klu dyerk xdpt terima aku pun ..
aku akan anggap dia bukan jdohku..dan harus aku berusaha untuk 
mencari perganti dia...
dan aku sedar kesilapan aku...aku meninggalkan kamil..
tpi sdangkan aku masih syg dan mencintai dia..hanya aku menipu diri aku sendiri..
tapi aku yakin semua ini akan berakhir jika aku
berniat untuk mengajar bihaqkhi..
hurmmm ....5 hari dia tinggalkan aku..ttapi aku terasa kosong dan
seperti kehilangan sesuatu..aku mungkin rindu dia ..tapi adakah dia merindui aku?
aku masih x pasti aku sentiasa berharap orang yg ingin disamping aku.
memakai baju melayu..tetapi adakah..dia akan berbuat demikian untuk aku..
hurmmm..

 

walaupun setengah lelaki akan beranggapan baju ni seperti biasa..
ttapi didepan mata aku..lelaki yang memakai baju melayu ini lebih mulia
dan aku lebih suka melihat lelaki memakai songkok..xkira lah dimana
tapi ..bagi aku songkok menimbulkan satu simbol yg menarik untuk aku.

aku berharap aku bertemu jodoh yang baik,,dan aku sentiasa berdoa semoga
aku dikurniakan jodoh yang baik dan ibubapa mertua yang baik..
:)


aku ade somthing nk share..aku nk cuba pakai jubah..
mungkin dah tiba saatnya skrg aku pakai baju jubah
dan agak2nya lahkan okay x klu aku pakai jubah?
aku nk jubah hitam

urm xpun putih...mesti okay kan..klu aku paki dgn purdah.
:):):)
hurmm
tpi walaupun aku dalam keadaan mcm tuh..aku masih lagi boley tngok wayangkan
??
sneyuman satu..
semoga hari ni menjadi hari yg lebih baik dari semalam..

 and satu lagi..
aku nk  tunjukkan

okay ni tedy bear besar..aku ingt nk beli tpi xckup budget lgi.
sbb harge pun boley tahan lah taw..
jeles arr tngok adek sedara aku plok tedy bear yg lebih besar dri dyerk
aku pun nk...skurang-kurangnye bile ade tedy bear
aku dpt plok n dpt rse tenang sikit n terase ade org syg n tersenyum
hurmm...xper blom rezeki lagi..but aku akan beli okay.:)


n then aku ade satu ayat yg aku buat..

aeRunheyRunsygku ..mungkin aku merelakan kebahagiaan untukmu...dan mengundur diri..tapi Allah maha adil..dan telah memberikan aku seorang hamba yang akan cuba menjagaku..dan menyanyangiku seperti mana engkau menyanyangiku...dan ingatlah sygku..setiap apa yang berlaku telah menjadi suratan takdir......tersenyumlah kembali dan lihatlah dunia yg kau jejaki..


Labels:


Out Of Bounds:D
10:45 AM