<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Monday, April 2, 2012


hurmm dh lme sgt arwah pergi..walaupun aku rindu dyerk..tpi aku xnk sebutdyerk dpan kamil...aku xnk kamil tersinggung ,,,walaupuna kau tau arwah mmg baek..tpi aku xnk lukakan hati kamil.sdangkan kamil sbut nme arwah lis aku terluka sgt...tpi aku cbew nk jdi baek mcm arwah lis..tpi entahlah aku xrse aku boley sbb aku slalu hidup untuk belajar jdi diri snediri n ini life aku .....entah knape..aku rindu sgt bile kamil buat aku sediy jerk aku rindu kat arwah..thn ni aku ingt nk melawat kubur dyerk..tpi entahlah...sediykan bile org kte syg pergi..tpi aku xsanggup nk buat org kat sekeliling aku menderite cukup aku yg menderite...cukup aku menangis...cukup aku yg berdarah..cukup aku yg patah semangat..dan bukan org lain..maaf arwah mungkin aku ade niat nk smbung belajat kat jb..tpi rezeki aku masih lgi dkat Pasir gudang..dan mungkin blum smpai mse utk aku pergi tinggalkan pasir gudang..mungkin Allah lebih sygkan awak..dan kte terpakse terime hakikat...dh lme kte xmimpi pasal awk...hurmm..hrp awk ditempatkan ditempat org yg beriman..n klu awk masih hidup skrg..byk sgt kte nk cerite kat awk..1stly kte dh tunang dgn org yg kte syg nme dyerkMDKAMILFIKRY..n kte syg dyerk walaupun dyerk x mcm org yg kte nk iaitu kuat iman kte dh sdar awk xsmua laki tuh sempurna dan kita dpt pilih laki yg baek tuh dgn snang mungkin kte yg kne ubahkan dyerk...n kte akan cbew ubahkan dyerk utk jdi yg baek..bukan sahaje yg baek tpi yg terbaek sbb kte nk dyerk jdi ketua keluarga...hurmm kdg2 kan awk kte mungkin slalu slah yerk lah kan perempuan slalu buat keputusan yg cepat..tpikan awk kte nk sgt dyerk jdi imam n panda mengaji .....mungkin blum lgi msenye utk pintu hidayah dyerk terbuka.......awk tau x...skrg mmg hidup sunyi awk xde......kte tau awk mesti nk teruskan hdup...kehilangan yg kte pernah rsekan sblum ni..mungkin ujian utk sye....walaupun awk dh xde kat dunia ni..tpi awk ttap ade kat sisi sye kan....:(.......yg merindui.disini aeRun heyRun..............

Out Of Bounds:D
8:56 AM