<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Friday, April 27, 2012


Ya Allah...sesungguhnya aku bersyukur kerana hari ni masih lagi..
aku hidup dan berpijak di atas tanah..
jumaat..sepatutnya hari ni kat skolah aku ade yaasin..tpi name aku dan yana tegolong
dalam nama2 org2 yang beruntung..sbb kteorg  antara perempuan yg kne dgr ceramah
mmg aku rse bersyukur kerana aku antara insan yg dipilih oleh Allah utk mendengar ceramah..terbuka
sikit pintu hati aku..dan doa aku termakbul hari ni...aku bersyukur sgt.sesungguhnya
dsbbkan hari ini adalah hari yg menyedarkan aku..ttg kemahalannye aku smpai xboley
dijual beli..dan aku sdar kesilapan aku..aku insaf..aku tau selama ini aku berdosa..
dan aku dh tngok cre pengguguran bayi..mmg kjam..aku xnk lakukan smua.itu..
Ya Allah elakkan lah smua itu..
dan dlm ceramah slot kedua,aku btul2 sedar ttg lelaki dlm perhubugan
dan aku dh byk tau..ttg lelaki yg baik..sesungguhnya aku bersyukur sgt sbb aku ade pasangan
nama dia kamil..org tuh ckp lelaki yg syg kte.akan
jmpe parents kte..yaw kamil kan baik dyerk dh buat smua tuh kan..
syg ilove you sgt..dan aku dh buat keputusan utk jge maruah aku.n buat sesuatu
yg xmenimbulkan fitnah..aku  nk diri aku untuk kamil.sbb aku nk menyanyangi dyerk
aku syg dyerk..sgt2. dan satu lgi ade satu lgu dyerk bgi kat kteorg..
n nnt aku upload k..:):)
ustazah tuh pun ade ckp yg dyerk dh nk kwen cantek arr ustazah tuh...
aku tngok dyerk cntek pakai tudung labuh.aku  pun teringin jugak nk pakai.
suatu hari nnt,,:):)
urmm yaw n ustazah tuh ade ckp pasal..
dyerk garang dgn tunang dyerk..tpi bile dyerk dh kawen nnt
dyerk nk jdi isteri yg romantik..:):)
aku nk sgt..buat mcm tuh utk kamil..
n bile.. blk aku bgi tau kamil.aku cme nk uji dyerk tpi dyerk marah aku.
hurmm syg soryy...mungkin bby silap..pa dh cukup baek utk bby
okay..syg..hurmm bby xde nat nk buat mcm tuh anyway..
tdi aku dh beli new school bag from playboy,,
warghhhexcited nye.ske2..
n mlm plak aku col kamil tpi dyerk mcm mengelak..aku rindu dyerk..
aku tau syg dyerk utk aku..tpi aku takot n risau klu ade perempuan lain amek dyerk.
sesungguhnya aku tau cinta itu boley dikongsi..tapi aku nk seperti adam dan hawa
seperti cerita adam dan hawa...
aku nak aku dan  dyek hanya cinta teragung aku dan dyerk yg boley bawak
ke syurga...aku nak jadi bidadari utk dyerk..aku nk..dan aku nk jadi ratu utk hati dyerk
......syg maaf andai bby slalu buat salah okay


Out Of Bounds:D
7:34 AM