<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Thursday, April 19, 2012


comey kan budak nih pakai purdah..
entahlah aku mcm ade terniat kat hati untuk pakai purdah tpi x tau lah bile?
sbb aku blum cukup smpurna atau pun baik..dan aku
hamba yang hina...layakkah aku pakai purdah?
sdangkan purdah untuk yang alim bagi aku,dan aku jahat..aku
terlalu jahat,sdangkan aku slalu melakukan dosa dan aku selalu
membenci orang yang buat kepala dpan aku n sepak sesuka hati jerk bile aku marah...
hurmm itu jerk aku pikir boleh ker aku pakai..niat kat hati teringin jgak nk pakai
aku pakai bukan untuk nmpak lawa..tpi aku pakai untuk cbew tutup aurat aku..
btul ckp Kamil...aurat aku untuk suami..dan klu aku xtutup aurat aku
ape yg aku nk hadiahkan untuk bakal suami aku nanti?
hurmm dan aku dah pikir semasak mungkin aku bukan nabi dan aku bukan summayah
tpi aku akan cubew berubah untuk diri aku ,,aku xnk terlalu pentingkan diri
tapi aku nak cbew blajr untuk memaafkan org...mungkin aku terlalu membenci org2 yg terlalu
taksub dgn harta dunia dpan mate aku..sdangkan aku mengeja sesuatu yg bagaikan
permata diatas bukit.
zalimkan aku..dosa aku terlalu byk dan
aku perlu cpat2 bertaubat...aku akan cube untuk belajar menutup aurat.dan aku janji pada
diri aku sendiri seandainya..Kamil lah yang menjadi suami aku...
aku nak berpurdah..mungkin skrg aku blom terima lgi ape pandangan masyarakat
tapi aku mungkin dah cukup sedia bile aku disamping org yg aku syg
:)
aper yg berlaku smlm adelah smlm
dan hari ni hari aku..
hari yang telah Allah ciptakan untuk aku..
aku yang perlu menghargai dan aku yang perlu bersyukur..
aku cuba belajar erti bersyukur...disetiap saat kita bersyukur tuh
rezeki kita dpt bertambah:)
dan aku sangat bersykur kerana aku masih lgi hidup pada hari ini


Out Of Bounds:D
10:45 AM