<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Friday, April 20, 2012



tngok lolipop...sdapkan..aku dh lme xmkn gula2 ni
sdap taw....sdap sgt..manis..tpi manis pun lah bgus sgt kan
tpi kamil xbgi aku mkn..so aku xley beli lah :'(
iwill miss you lolipop..
n then geramnye tdi kamil nyanyi lgu isabella..time aku tngh mkn..terus xde selere nk mkn
bukannye nk pujuk ..plak tuh..pastuh dyerk ckp pmpuan mne  entah cun..
geramnye...hurmm marah + sakett hti pun ade...
yerk arr dyerk xpikir ker aku rindu dyerk mcm nk mampos kat sini
tpi dyerk buat mcm tuh aku malas nk merajok lgi..sbb nnt kteorg gaduh..
aku malas nk gaduh...dgn dyerk..nnt berhari..aku nk hubungan kteorg mesra
tpi harus ker aku kne buang perasaan marah aku saat dyerk buat aku geram
n patut ker aku terus bersabar sdangkan aku hurmm kuat emo!
yaww aku kne terus usaha utk dptkan dyerk n biarkan dyerk mnang..
bukan aku xnk berusaha..cme biarkan lah mcm ni dri kte bergaduh n dyerk plh pmpuan lain
aku xnk...aku biarkan terus kte mcm ni sbb aku xnk ex dyerk amek dyerk dri aku
aku xnk aku xsanggup.mungkin klu btul lah ex dyerk amek dyerk blk..aku mungkin
akan pilih jalan lain yg buat dyerk xkan jmpe aku lagi..
aku masih xley pikir ape akan jdi nnt.cuma aku berdoa sgt yg kamil akan jdi jodoh aku..
dan bukan utk org lain...
syg cube awk fhm..kte rindu awk n syg awk...knape awk kne buat kte jeles n geram.
xnk..kte mmg kuat jeles taw x..
pliss

Out Of Bounds:D
7:58 AM