<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Tuesday, April 10, 2012


Hubungan masih lagi xbaek dgn Kamil...hurmm aku sediy lah...aku nk hubungan aku dan dia mcm adam dan Hawa....tpi entahlah..aku nk sgt dyerk bertaubat,aku nak aku xkisah aper yg jdi sekurang-kurangnyer dyerk bertaubat..aku bukan nk nasihatkan dyerk..tpi aku nk dyerk pikir aper yg dyerk salah sblum ni......hurmm aku syg dyerk sgt...aku xnk lah mati dlm keadaan tak bertaubat..hurmmm:'(.....syg aku kat dyerk..tpi entahlah..mungkin aku terlanjur cinta..aku kne buat keputusan antare melepaskan dyerk dan bertaubat..atau terus bergelimang dgn dose hanya utk bersama dyerk....aku xtau aku rse aku yg bersalah..aku rse sgt ..hurmm tpi aku dh bincg dgn sorg hamba Allah ni.dyerk bgi suggestion supaya aku bgi Kamil mase...lgi sbb dyerk laki.penuh dgn ego..hurmm aku pun kne fhm...kan..aku tau aku yg salah n aku xkan tunding jari salahkan dyerk....

Out Of Bounds:D
8:45 AM