<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Friday, April 13, 2012




aku xsempurna dan manusia dicipta tak semuanya sempurna
dan aku sedar aku banyak kekurangan
dan banyak kelebihan
mungkin hanya orang yg tertentu sahaja dpt mengetahui kelebihan aku
tapi xsemestinya orang yg sayang aku akan tahu rahsia itu
....................
yg paling penting skrg
ialah aku ttap akan cuba berubah agar nmpak sempurna
dpan mata dyerk..
mungkin aku terlalu kejar minat aku smpai aku xtau ape yg
org tersyg nk dri aku
buat mse skrg aku akan cbew belajar utk jdi lebih keperempuanan
dan ttg motor  aku xboleh tinggal kan smua tuh mcm tuh je
sbb smua tuh separuh dlm hidup aku..aku pernahputus cinta.tpi dsbbkan moto lah
yg bahagiakan aku..moto tuh umpama boyfriend aku sbb ape.
saat aku sediy xde sper yg dpt bwk aku jln2 kluar or hiburkan aku..
tpi bile bersama moto aku dpt rse aura yg berbeze walaupun ade org ckp motor aku xlah
bgus mne..tpi aku hargai moto aku sbb dgn moto jgak aku blajar bwk lbih jauh...
dan perjalanan aku lbih jauh dri yg aku sangke walaupun mcm kejayaan kecil tpi aku bangga
sbb dyerk moto...buat mse skrg aku lbih tumpukan perhatian terhadap
care belajar jadi perempuan..mungkin aku perlu jdi org lain...
tpi aku nk dyerk dpt smuanya..hurmm
tpi aku ttap rse janggal terpulang ape yg jdi lpas ni..
aku cbew pikir yg terbaek.tpi mugkin ini  jln yg terbaek

Out Of Bounds:D
5:29 AM