<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Saturday, March 10, 2012


entah knape aku kdg2 terlalu marah pada org yang buat aku geram walaupun  perkara itu kadang2 kecil dan aku sengaja perbesar-besarkan...mungkin sikap and perangai aku yg kebudakkan ni..dan aku sbnarnye dh lme maafkan maisarah..mmg aku marah sbb abg aku...tpi aku dah maafkan dyerk..cme aku xmahu bertegur utk elakkan pergaduhan kteorg..mungkin ini jalan terbaek,dan bukan niat aku utk buang yana dlm hidup aku..cuma entahlah mungkin aku masih sukar untuk terime perganti airina..xsemestinye kte boley miliki kwn yg terbaek dlm seribu ..maaf yana...kau lain n aku masih skar utk terime perganti...
dan aku sejujurnya pelik dgn perangai manusia..yg Hipo..mengape harus kau menipu perkara yg tidak sepatutnye.bersyukurlah dgn ape yg anda miliki...dan jgnlah kau menokok tambah cerite sedangkan smua itu akan membuat org yg ddpan anda berase anda adelah hebat..sdangkan ALLAH itu lagi hebat ...dan seperti ape yg aku maksudkan..jika kamu menaiki kereta yang sederhana mewah,,pandanglah kerete buruk...dan bile anda memakai kerete buruk.pandanglah org yg memakai motor ..dan seandainya anda memakai motor pandang lah naseb org yg sdang menaiki basikal..dan jika kamu menaiki basikal pandanglah orang yg menaiki bas..dan andai kamu menaiki bas..pandanglah kamu orang yg sedang berjalan kaki..dan jika kamu orang yang berjalan kaki pandanglah kamu kepada orang yang tiada kaki.yang hanya menggunakan kerusi roda..dan jika kamu menaiki kerusi roda..pandang lah kamu pade org yg berjalan menggunakan tongkat..dan jika kamu  memakai tongkat pandang lah kamu kepada orang yg sudah tidak bernyawa dan telah pergi....sesungguhnya Allah memberi kamu nikmat yg lebih baek drpd org disekeliling kamu..dan jgnlah kamu takbur dgnnya... bagi pandangan aku..knape manusia sentiasa tidak mengaku itulah diri dan kehidupan mereka.sdangkan mereka tidak selese dgn ape yg mereka pakai.dan gaya bahasa percakapan mereka....knape kne menggunakan bahasa u and i..sdangkan korg x biase dgn perkataan itu....dan knape korg harus memakai pakaian mendedahkan aurat..kerana niat utk bertanding siapa lebih putih..atau ingin menunjukkan kemampuan korg utk membeli pakaian berjenama mahal...dann bagi wanita ataupun kaum hawa yang menutup aurat akan mungkin beranggapan yang nilai korg ni smua murah..snang di dapati...begitu juga dgn kaum adam..sdangkan korg memakai pakaian yg menampakkan tubuh badan dan menampakkan lurah.kaum adam akan mengambil kesempatan..dan saat itu..korg membuat report polis..lelaki itu mencabul kehormatan anda..sdangkan korg yg mencabul mata lelaki tersbut...xpikir ker kesimpulannya..hurmmm yaww yg menghairankan juga apabila korg memakai seluar ketat yg atas pehe ataupun mini skirt...adekah korg perasan peha korg berkurap atau hitam..setengah pandangan akan mengatakan ianya jijik..dan juga tidakkah korg bygkan jika korg berpakaian seperti ini
dsbbkan aerun xmau mengaibkan sesiapa..so aerun lebih ske pilih cartun..
okay tidakkah korg bygkan jika korg berpakaian separuh bogel begini
seperti perempuan berkemban dan juga ape yg akan berlaku..
cthnya kemalangan ngeri yg berlaku..pikir2kanlarh..
yg baek itu dtg dri Allah dan yg buruk itu dtg dri kelemahan sye sendiri
sekian terima kasih,,,

Out Of Bounds:D
10:41 AM