<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Sunday, March 11, 2012


pagi tdi azmeer coll aku..ex aku..entah knape lpas aku gayot dgn kamil tdi lpas aku ckp aku bgi 5 bulan..hati aku asyik menangis jerk...BIle azmeer col entah knape hati aku sayu sgt...aku mcm menyesal dgn ape yg berlaku dlu...aku tau azmeer dlu syg aku..tpi ade salah fhm antara kami...ade byk perbezaan antara kamil n azmeer aku..mse saat azmeer col aku menangis sgt....aku xtau lah knape..tpi azmeer sdar aku tngh menangis sdangkan smase aku brckp dgn kamil..kamil langsung x sdar aku tngh menangis..dan tangisan aku utk dyerk..knape azmeer lbih fhm aku..sdangkan kamil x...mungkin kamil asyik nk ex dyerk..dan bukn aku...dsbbkan azmeer punye birthday smlm aku wish dyerk...and entah knape aku mcm syg blk kat dyerk.aku mcm perlukan belaian azmeer dan cre dyerk manje kan aku...aku mcm dahagakan kasih syg...kasih syg yg sukar utk dpt skrg..walaupun smua tu aku dpt smlm.tpi aku terase sesuatu..mcm suare azmeer sme seperti kamil....mungkin sbb aku sygkan kamil sgt2..dan aku xtau adekah kamil dpt rse perasaan itu atau hanye aku seorg...5 bulan jerk lgi utk aku tau keputusan dan aku harus kuat dgn smua ni.....bisikkan dan kate2 azmeer smlm buat aku btul2 tersedar..dyerk akan slalu disisi aku dan akan slalu menyanyangi aku...aku mcm sediy lah kan..org yg aku syg mcm xhargai aku sdangkan org yg aku syg aku hanye seperti biase lbih menyanyagi aku ...
dan bile aku terlene...2.00ptg..aku dpt mcg drpd kamil.."bb"satu pesanan ringkas aku x tau arr ape maksud kamil tpi bgi aku satu panggilan yg tidak bermakne dan tiade satu pesanan ciuman yg aku dpt dri dyerk...mungkin cre dyerk dgn ex dyerk cm tu...sediy larh aku...hurmm xpe arr jawapan hanyelgi 5 bulan mcm2 kan boley berlaku dlm 5 bulan...kan...hurmm:'(

Out Of Bounds:D
11:51 PM