<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Sunday, March 11, 2012


arghhhhh sediy benci sgt...aku marah pade diri aku sendiri skrg nasi dh jadi bubur..ni keputusan yg aku buat dan aku xley menyesal...dgn ape yg dh jdi....aku tau aku terburu-buru..tpi..ni jerk jalan penyelesaian..aku xnk seperti berade dlm cerite cinta org lain..tpi aku nk ade di dunia aku sendiri./.dunia fantasi..aku sediy sgt dgn perangai Kamil buat aku cm ni..dyerk buat aku cm org bodoh org yg xde perasaan..aku rse mcm aku jerk org yg nk hubungan aku dgn dyerk kekal.dan dyerk x.....bygkan aku dh ckp aku nk jam ukir utk pertunangan..sdangkan dyerk ambil bende tu smbil lewe...dan akhirnye...aku yg beli jam couple..tuh pun yg biase punyer...aku xnk arr....klu setakat jam tuh aku boley tolak ansur...sku tau dyerk budak lagi...tpi dyerk xpikir ker perasaan aku cm mne..aku tunggu dyerk kat sini cm org gile..dyerk ckp hari ahad 1st..then hari isnin...then tdi dyerk minx tukar hari selaa..ehhh yaww lbih baek xyah dtg..aku tngok org lain jerk yg cm caring pasal aku..dyerk x...aku pelik sgtt.aku share topap dgn dyerk tdi rm2...tpi knape kdit dyerk boley habesss ..enthlahh aku penat lah cm ni.......aku penatsgt....dyerk xboley fhm aku.n dyerk buat aku sediy cm ni...pastuh aku col dyerk maraah2.aku..ckp aku xfhm dyerk n everything.mne ltaknyer perasaan aku.cbew mengalah arrrrr..aku mengalah jerk aku buat utk dyerk..tpi ape yg dyerk buat utk aku....sdangkan ex dyerk kat sne tngh tunggu dyerk..aku mcm bertepuk sblah tgn kat sini..n jdi org ketige mcm tunggul batu fhm x.....pastu dyerkk enth dgn pmpuan mne hari tu lgi lah dyerk ckp 4 hari 3mlm.kat jb..mne aku x angin....aku mse tu dh x abes pikir dh,,aku ckp okay2 okay..sbb dyerkk bgi alasan lesen aper kebnde larh..pastuh hari ni ckp makcik dyerk saket larh ape lahh...penat arr...tangisan aku  utk dyerk ...dyerk xpernah tauu..aku perlukan tmpat utk meluah sdangkan  dyerk xde kat sisi aku...sdangkan dyerk hanye hrp aku col dyerk x fhm aku nmpak sgt...aku benci arrr mcm ni...aku rimasss...aku marah pade diri aku....knape aku nk mengalah sdangkan dyerk dh xnk hubungan kite kekal.....aku xtahan arr cm ni....aku xtahan....aku pun x kuat nk lalui hidup mcm ni.:'( :'( :'(

Out Of Bounds:D
4:34 AM