<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Sunday, December 4, 2011


arghhh...aku salah...
aku mmg salah sgt..aku tau maaf kan aku kwn...
aku terpakse..aku terpakse buat ko benci aku..
aku dh xde jalan laen..aku buntu sgt2....aku cbew cool..tpi aku taw...if aku xbuat mcm ni
byk perkara buruk akan berlaku...aku tau silap aku ..aku xpilih skolah asrama kat kluang sme dgn ko...
sbb aku sendiri dh janji dgn diri aku..aku nk skolah yg dkat dgn grave arwah anuar..skrg aku dh termakan janji aku...aku minx maaf sgt2..n ko aku taw ko fhm smua tuh..n ko plak ade masalah keluarga..jujur..aku cbew nk tlg ko..tpi aku xboley..aku nk ko blajar hidup sendiri..tanpe aku..sbb ko bukan dlm dunia hayalan..aku bukan malaikat ....n aku bukan kwn terbaek utk ko..aku cbew utk jadi baek...aku xnk ko sentiase tersekse dgn aku..aku xnk ko tersekse sbb  aku..tpi aku nk biarkan ko menangis sbb ko benci aku..itu lebih baek drpd..ko faiL..dlm SPM nny..sorry rina...walaupun aku bukan ALLAH..tpi aku dpt rse sesuatu x baek if kte terus mcm nih..ko sedih sbb kte berpisah..sbb xnk hilang kwn sengal cm aku..aku lebih tersekse bile tngok ko sediy..skrg ni..aku cme nk ko bahagia n cri kwn bru..jgn pedulikan aku..aku aeRun..aku akan sentiase bgn....jujur..aku terlalu tersekse dgn smua ni..tpi itu lbih baek....aku hrp sgt lpas nih ko dpt bahagia dan x tersekse mcm dlu....aku still ingt lgi janji kte mse matahari terbenam.kat atas bukit...kau janji aku kawan terbaek ko...n xkan cari sesiape..mase tuh ko menangis sgt2..sbb ko tau kte akan pisah..sbnarnyer time tuh aku mmg x nanges dpan mate ko..tpi aku x tahan menangis dlm hati..aku kawal..sbb aku nk biar ko anggap aku org yg xberperasaan....aku tau ko risau sbb lpas ko xde kat sini..ramai2 dax2 hot nk jdi kwn2 aku...tpi ko jgn risau...aku org yg pegang pade janji..aku mmg xkan cri perganti ko..cme aku akan cari kawan..walaupun aku taw kau larh terbaek....maaf sgt...aku cbew nk bgi taw ko...tpi aku xtaw..mcm mne..klu ko tau hal sbnar mesti ko ttap akan jatuh..n ko xde semangat utk belajar smula..aku tau cre kau..aku tau ko sntiase xkuat...aku sbnarnye dh xtahan menangis..bile ko coll aku mcm xlayan..n mcg ko plak..aku byk xeply...aku tau ko pakai fon cme sementare..tpi..aku xde jalan..aku cume berharap satu hari nnt kte akan bersama balik sebagai sahabat baek aku.....walaupun smua ni pahit...aku akan cube telankan smuanye memori tentang kite,,,,aku tau ko ade byk masalah..aku nk dgr tpi xboley..n aku x taw..pae rancangn bf ko..mungkin dyerk pun fhm tindakkan aku..n dyerk mungkin terpakse jgak buat mcm tuh...supaya ko bebas....n dpt perganti..aku fhm ape yg dh berlaku..tpi aku xdpt bgi tau ko...maaf..rina..dari -aerun heyrun..beribu kemaafan aku minta dari ko...satu hari nnt klu smua nye dh kembali oke..aku harap..klu aku panjang umur aku dpt ceritekan hal sbnar..dan maaf klu selama ni aku byk berahsia dgn ko...hanyer utk kebaikkan ko...:( soRry

Out Of Bounds:D
6:29 AM