<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Thursday, November 10, 2011


LOVE THE WAY YOU LIE
Image Detail

*awak awak dan awak
awak  xpernah fikir saye tol x?
sayang awak pun xpernah ikhlas
cinta awak hanya angin lalu
saya xpernah minta sesuatu yang beharga walaupun saya tahu awak mampu memilikinya
sebab saya bukan perempuan yang awak fikir
saya cuma nak hati awak sayang awak

*pendirian saya dulu tetap
tapi bila awak muncul dengan semua kata-kata manis awak
saya bagaikan ais beku yang mencair
mungkin sebab naluriku perempuan
dan
saat awak sudah miliki hati saya awak mainkan saya
awak cuma pergunakan saya
lepas beberapa hari
awak berubah..awak apa silap saya sampai awak sanggup buang saya
mungkin ini semua pengajaran untuk berkasih sayang
tapi jujur dan ikhlas awak orang yg saya sayang
bila awak buat saya macam ni
saya terkilan sangat dengan perangai awak
tapi
saya tahu ada hari yang patut untuk saya kecewa
saya rindu sangat kat awak tapi awak tak pernah tahu
malam tadi saya mimpi awak
tapi mimpi saya masa awak dgn B n A saya rasa macam nak menangis
tapi saya cume menangis dalam hati
sebab saya akan kuat saya nak lupakan awak untuk selama-lamanya
Saya pun dah ada orang yang saya sayang
sayang dia tapi saya tetap ingat awak
tapi saya tak kecewakan hati orang yang kini menghargai
dan
menyanyangi serta menerima saya seadanya
jadi
sejujurnya saya beritahu mysygs
dia baek
dia tak  pernah marah walaupun salah saya
dia sentiasa buat saya selesa
tapi saya cuma berharap dia tak kan kecewakan saya
mysygs thanks sebab awak nak try ubatkan hati saya
padahal awak tak salah dan bukan tugas awak untuk ubat hati saya
F awak masih dalam ingatan tapi saya
saya cuma nak awak pergi dalam ingatan saya pergi dan pergi
tolonglah !!




Out Of Bounds:D
10:59 AM