<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Wednesday, September 28, 2011


Ihatemyself


seriesly..aku still xley berhenti rindu si F..n perasaan aku skrg.entah mcm kecewa sikit...aku xtau knape aku mcm benci diri aku sendiri...aku xske dgn nme aku..nme aku yg membawa maksud wanita iaitu Nisa...aku xtau sbb tu aku tkar nme aku aeRun yg membawa maksud baik...adoy xterfikir sgt mcm ni..aku ley kecewa..terlalu kecewa...xde sper fhm perasaan aku ni...aku cme nmpak heppy tpi aku xsbtulnye heppy..aku rindu sgt kat ARWAh anua...xtau larh...biler aku kecewe aku akn tngk pic dyerk..sbb tu mungkin boley buat aku gembire smula..aku lpas tuisyen aku akn cbew pergi tmpat  yg tenang cthnye tmn permainan kat sjambak tu...tpi kawasan yg bru ler..sbb kawsN BRu xde org..n aku sorg kat ci2....aku cbew tenang kan diri kat citu...aku tdi gi kipmart jap sbb ryna kirim topap..then aku singgah kdai aakk uhh..aku cter kat dyerkk yg aku still miss F..dyerk mcm nk aku back blk dgn si F..tpi xtau nper..aku just bxnk ...dyerk mungkin perempuan yg jdi gf bru F..sbb dyerk mcm lain..okeoke..nk ckp ni..klu aku blk dgn F..aku makin tambahkan dri aku dgn masalah...dyerk xbgi aku pindah skolah..sdangkan aku nk skolah kat jb..aku ade byk bende nk buatt..aku rindukan anua..skurang kurangnye,,,rindu aku terubat klu aku dpt ziarah kubur anua stiap  hari..n aku boley hdup bebas,,kat sne mcm aku burung yg bka sayap utk terbang...oke lgi,dyerk komfirm xbgi aku kwn dgn laki2..itu satu hal..aku xnk..aku xnk smua tuh terjadii..oleh sbb perasaan syg jerkk..sbb tuh perasaan syg tuh aku kne musnahkan..aku kne musnahkan dlu..

Image Detail
aku akan cbew buang n pecahkan hati aku mcm ni
hati yg penuh dgn luke
hati yg penuh dgn perasaan syg
dan syg yg akan membawa aku hancurkan hidup aku
hidup aku utk selama-lamanya
.......................
fullstop
from:aeRunheyRun

Out Of Bounds:D
7:53 AM