<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Friday, September 30, 2011


AIR MATA

sungguh air mata aku terlalu mahal buat aku
aku xkan nangis
tpi aku akan nangis dlm hati
bila aku nangis dlm hati
hati aku yg sakit
sakit sangat
xde sape tau hati aku mcm mne saat aku menangis
walaupun aku gembira xsemestinya aku benar2 seronok
tpi2 aku mungkin bersedih


Out Of Bounds:D
10:49 PM


PMR dan kwn...vs Dia



PMR-penilaian menengah rendah....
      sbnarnye ade jgak perasaan takot kat hati ni..sper xtakot...tol x..tpi dlm waktu yg same,aku boley plakkan hang out..lpak2 waktu mlm...mcm xrse takot jerkkan...sbnarnye sbb ade jgak perasaan tertekan kat hati ni..sper xtension dh nk exam..perghh tension beb....btol2 tension...aku tau ramai org pandang rendah dgn aku..sbb aku asyik Fail jerk...."XPER"..slalu gne ayat tuh...utk pujuk diri aku..so skrg aku tukar..."AKU AKAN BERUSAHA"itu ayat aku skrg...

KWN-kwn aku series ramai...aku klu nk list unn susah...dlu mse kat skolah rendah aku  ckp jujur..memang aku akui aku xramai kawan..sbb aku ni dlu xlarhh mature sgt....n xpandai berkwn...skrg aku ade ramai kwn...tpi kwn baek aku yg always ade dgn aku ..yg always aku menghadap 24 Jam..yg always tarik telinge aku..+yg sentiase tolong aku bwat homework of cause
so semakin hampir PMr..bermakne hari perpisahan dgn ryna semakin hampir....aku kdg2 marah dgn ryna sbb aku tau aku xley ajar dyerk lgi lpas ni..n aku xdpt lindung dyerk sbagai kwn aku lgi..sbb tu aku marah dyerk..aku xnk pisah dgn dyerk..aku dh xsanggup nk hilang kwn2 aku lgi..memang org ckp setiap pertemuan ade perpisahan..aku tetap kne accept smua tu..aku cbe belajar xnk ade kwn..tpi sjak ryna jdi kwn baek aku..aku rse aku kne bgi perluang utk ade kwn...hurmm

Si dia

oke si dia..xde sper ade dlm si dia..sbb aku nk yg boleh pimpin aku arah kebaikkan..tpi buat mse skrg xde...tol ckp kwn aku...klu aku dpt boy yg teruk aku kne bimbing dyerk..dlm mse yg sme aku boleh belajar utk buat kebaikkan..hurmm pikir balik...n pikir...

Out Of Bounds:D
8:59 PM


si DIa..dan gembira.....ngee:)

oke nk ckp ni..smlm aeRun hepy sgt sbb ape...dpt study dgn Azrul-aiRina-Harris-Syafiq..seronok study sme dkat bilik trasformansi Minda...tpi ramai kwn azrul ingt kte nih Girl dyerk..sbb kwn2 dyerk bukak fb azrul..kte org buat relationship..
padahal xde pape unn..hahahhahah..ape arr rul ni..oke mlm plak ...kte xthan rindu dkat F..so kte gi topap kat Petronas...lpas tuisyen...tpi kte sjuk sgt kat sne...so kte rehat jap..kte penat + sjuk..sjuk sgt..mungkin kte terlalu asyik pikir jerk..n pikir..pikir pasl dyerk...

Out Of Bounds:D
12:29 AM

♥Wednesday, September 28, 2011


Ihatemyself


seriesly..aku still xley berhenti rindu si F..n perasaan aku skrg.entah mcm kecewa sikit...aku xtau knape aku mcm benci diri aku sendiri...aku xske dgn nme aku..nme aku yg membawa maksud wanita iaitu Nisa...aku xtau sbb tu aku tkar nme aku aeRun yg membawa maksud baik...adoy xterfikir sgt mcm ni..aku ley kecewa..terlalu kecewa...xde sper fhm perasaan aku ni...aku cme nmpak heppy tpi aku xsbtulnye heppy..aku rindu sgt kat ARWAh anua...xtau larh...biler aku kecewe aku akn tngk pic dyerk..sbb tu mungkin boley buat aku gembire smula..aku lpas tuisyen aku akn cbew pergi tmpat  yg tenang cthnye tmn permainan kat sjambak tu...tpi kawasan yg bru ler..sbb kawsN BRu xde org..n aku sorg kat ci2....aku cbew tenang kan diri kat citu...aku tdi gi kipmart jap sbb ryna kirim topap..then aku singgah kdai aakk uhh..aku cter kat dyerkk yg aku still miss F..dyerk mcm nk aku back blk dgn si F..tpi xtau nper..aku just bxnk ...dyerk mungkin perempuan yg jdi gf bru F..sbb dyerk mcm lain..okeoke..nk ckp ni..klu aku blk dgn F..aku makin tambahkan dri aku dgn masalah...dyerk xbgi aku pindah skolah..sdangkan aku nk skolah kat jb..aku ade byk bende nk buatt..aku rindukan anua..skurang kurangnye,,,rindu aku terubat klu aku dpt ziarah kubur anua stiap  hari..n aku boley hdup bebas,,kat sne mcm aku burung yg bka sayap utk terbang...oke lgi,dyerk komfirm xbgi aku kwn dgn laki2..itu satu hal..aku xnk..aku xnk smua tuh terjadii..oleh sbb perasaan syg jerkk..sbb tuh perasaan syg tuh aku kne musnahkan..aku kne musnahkan dlu..

Image Detail
aku akan cbew buang n pecahkan hati aku mcm ni
hati yg penuh dgn luke
hati yg penuh dgn perasaan syg
dan syg yg akan membawa aku hancurkan hidup aku
hidup aku utk selama-lamanya
.......................
fullstop
from:aeRunheyRun

Out Of Bounds:D
7:53 AM


SURAT UTK F

awk 1st sekali sye nk ckp sye masih sygkan awk...sye tau agt wk snang dpt perganti sye
sbb sye x sehebat awk
........................
sye harap awk bahagia dgn new girl awk..harap dyerk ley jge awk mcm mne yg awk nk
maaf jgak sbb sye xley jdi girl terbaik utk awk,tpi sye dh cbew
sye ingt awk ley accept sye ape aje rUpenye x...
awk sye xseperfect awk...sye tAu smua tu,tpi sye unn ade perasaan...
perasaan tu satu bende yg penting..
sblom nih syE sdar yg sye dgn life sye ...
sye bkan pengkid tpi sye pernah terlibat dgn smua..tuh sye cme mnat sesuatu yg ganas
.......................
sye slalu ingt stiap mlm yg sye luangkan utk bersama awk
mungkin awk xingt smua tu.xpeR its oke
sye ingt kat tmn sye jumpe awk..sye knal dgn awk.
sye ingt time awk ckp"perempuan cantik cm awk mesti ske minum air oreo blog"
sye xtau knape sye ley syg kan awk sampai skrg
awk tau x smpai skrg.....
stiap hari sye cbew tunggu panggilan dr awk
sye tunggu awk sgt2
tpi sye masih sdar sye ade byk tanggungjwb
jdi sye cbew utk lupekan awk..
awk xfhm sye tertekan sgt2
dgn tekanan abg sye lgi
abg sye plak xfhm perasaan kecewa sye,dyerk igt sye heppy
hEppy dlm tangisan
itu saye
stiap hari sye akan cbew lupekan awk
sye akan cbew dan lakukan..harap sye xkan jumpe awk lgi
dlm hidup sye

Image Detail

Out Of Bounds:D
12:46 AM


aku dan perasaan

Image Detail
pgi tdikan...aeRun nmpak mcm dyerk jerk tngh naek motor...
aeRun series xley lupekan dyerk
tpi nk bwat mcm mne
aeRun terpakse jgak cinta itu menyakitkan dan sayang itu pula
buat kte merindui dyerkk
entah rindu?rindu ker ?
btol ker ni..atau sbb rantai aku yg mcm a.k.a tuh ade dkat dyerk,,
hurmm..pikir sgt...tau x..
sye harap awak bahagia dgn keputusan awk skrg
dan sye akan tetao cbew bahagia walaupun dlm penyiksaan mcm ni
awk jgn risau awk xsalah yg salah saye sbb sye x ikot prinsip hidup saye

Out Of Bounds:D
12:28 AM

♥Tuesday, September 27, 2011


cut hair...

ptg tdi aeRun potong rambut...so makin pendek ar...siap buat musik party...ngee:)
okeoke shut up babeeee...sini ar nk sembang ni...aeRun nk ckp..sbb aeRun potong rambut..mungkin korang dh tau kan
sbb F..sbb nk buang perasaan tu larh...oke..skrg dh potong..urmm bgi aeRun smart ar..nn tdi sempat kalekan sikit bahagian dpan jerkk hair tepi2 uhh...urmmm..pape unn aeRun tetap pakai tudung..aeRun kale pakai inai larhh..so xrisau sgt..kankan...urmm tdi aeRun tuisyen...subjek sains...ade jgak arr perasaan sediy nk tinggalkan tuisyen uhh..sbb tuh tmpat paling best aeRun tuisyen...its oke..next time klu ley nk tuisyen kat citu....tpii aeRun kan dh pilih nk skool luar...so xley tuisyen situ....xper..skurang-kurangnye..dpt larhh enjoy kat luarr uhhh..owhh okeee babeeee..sit down n dgr,,aeRun blk tdi bukak tudung....masuk dlm beg...so aeRun tau ade org nmpak..normal larhh uhh.kan pasuhh..aeRun terus pusing2 motor...ingt nk gi lpak tmn fasa 2..sbb nk relax relax...xaleh2 jerkk ade org..so nk lepak fasa1 ..mse grak situh...aeRun nmpak mcm ade org mcm ade F jerkk..aeRun selalu rindu kan Frindukan dyer...mcm aeRun ni rindu tanpa cinta....errr..susahkan perasaan aeRun ni..aeRun bkan jenis girl yg pilih rupe n muke..aeRun tngok rupe,,tpi aeRun nk yg biase..pasuhh aeRun nk yg boley bimbing aeRun jln yg btol..n pandai..ssah kan nk dpt laki cmm uhh...:(so aeRun pilih korbankan cinta monyet aeRun..sbb dlm dunia ni byk lgi burung yg boley aeRun jumpe..okeoke..fhm x??jgn cepat mengalah itu prinsip aeRun..

Out Of Bounds:D
8:42 AM

♥Monday, September 26, 2011


SLIP PeNAlTi:(

geram x geram.....pgi2 jerk dh dpt.....tau x..aeRun bgn skolah pukul5.30pg..siap solat + sembahyang + sarapn smua...pukul6.30...pukul 6.30 aku tunggu mcm tunggul sampai pukul7.00 pg bru van amek aku..then hantar dax2 pg2 pastuh amek dax2 TMN Mwar lgi...then hantar dax2 skolah rendah n agama..last bru hntar aeRun..mne xnyirap...dpt slip...perghh slip...tuh mcm nk koyakkan jerk..dh arr pengawas yg suruh aku tulis tuh mcm  ape..geram sey..aku..eii lpas uhh dyerkk suruh aeRun gi discuss dgn cikgu..ape lgi aeRun jumpe jerkk arr..aeRun ckp arr rekod bersih xlaeh2 buruk plak.adoy,,,,,memang....geram habes arrr hott temperature...skrg....lpas nih daddy or mummy hantar aeRun gi skool...


PERASAAN SYG"S

series perasaan syg  kat dlm hati ni..susah nk pudar...mcm ade sesuatu xkne pasal F..series...oke..aeRun hari ni nk potong rambut...mungkin tuh boley kurangkan perasaan syg ni ..sbb dyerk...pernah ckp klu aeRun potong rambut..means xsyg dyerk,,,so aeRun kne try buat jgak..lgi satu rantai tu ade effect ape2 ker..still ade lgi tgn dyerk or x ek??urmmm..klu xde pon xpe...sbb tuh dh cukup bukti yg dyerk xsyg aeRun utk selama-lamanya....good for him....dan utk aku..sbnarnye.satu penyeksaan ..mlm ni..nk gi tuisyen awal sikit larh..rse mcm rindu tempat arituh..mcm rindu sgt2.....nk tenang kan diri..kjap....

Out Of Bounds:D
11:37 PM


Image Detail
nk ckp ni..
tdi ade arr aeRun bace about artis
asyik2 kne kutuk jerk
sbb jdi famous n pasal agama
secare real
aeRun pun nk main gitar
tpi aeRun xnk di terkenal
aeRun xske ramai bdax knal aeRun
bgi aeRun tuh smua x menarik tpi abg aeRun gile famous
so aeRun nk dyerk nyanyi n aeRun main gitar
but suare dia xsdap ngee:~




Out Of Bounds:D
3:11 AM

♥Sunday, September 25, 2011


tentang awk.....

awk sye terlalu rindukan awk...
sye sygkan awk..
tpi nper awk buat sye mcm ni...
sye akan cube lupekan awk...sbb
sye tau awk bukan utk sye...klu awk jdi milik sye pun xgune
lgi pun..awk akan hancurkan mase dpan sye...

awk sye nk awk tau
yg sye
ade impian
sye ade kerjaya pade mase hadapan
sye nk hidup bEbas dan jalani
hidup remaja sye
sye xnk awk halang hidup sye..
sye xnk awk control sye
sye xnk musnahkan smua yg saye boley dpt hanya
dgn perkataan
CINTA 'n' SAYANG
awk..sye nk berjaya dlm hidup...sye dh pilih betul2
mungkin perasaan syg ni..amat sakit
dan bagai duri yg tajam yg ade di bunga mawar merah
tpi dlm hati aku cume ade mawar berdarah
yg menyakiti hati ini....
-aeRun.heyrun.aka141090170409

Out Of Bounds:D
11:11 PM


Sayang + Sakit =(bebas)

mcm math plak ...hehhehehe..nope larhh...just nk ckp.
+knape nih aeRun..woittt aeRun bgn ar...ko bukannye perempuan yg lemah....
ko tau x..ko tuh BODOH sgt..sbb ko percaye sgt kate2 manis...Si F tuh...hey idiot...bgn bongok..


-Ko tau x..dyerkk amek Ko sbb ape..sbb dyerkk nk putuskan semangat ko..!!

+Ko asal nk syg n ingt dyerkk lgi...ko memang sengal kan...ko dh PUTUS...Jawapannye putus larhh...

-Ko jgn jdi perempuan yg xde maruah nk minx belas kasihan drpd laki dayus or laki player mcm uhh...

+ko jgn larhh nk layan perasaan ko..!!idiot sgt ..

+mne smangat ko yg dlu.??

-klu ko asyik mcm ni...mcm mne ko nk lawan dyerkk?hahh!!

+ko xpikir ker...??

-klu mcm ni ko memang xlayak utk bercinte larhh

+kau dh giler ea...exam ko mcm mne?pmr ko kmane??anua klu still ade komfirm kecewe tngok aku mcm ni..
=pikir aeRun pikir sgt2...tindakkan ko...ko syg dyerk..tpi klu ko dpt dyerk blk..dyerk sakitkan hati ko..ko xbebas..ko xde peluang utk berjaye..ko hilang motor impian ko.ko hilang smua kerjaya ko..pikir aeRun..pikir sgt2..jgn dsbbkan dyerk..ko faill dlm hidup ko..mse dpan ko panjang lgi...

ni smua ayat yg slalu aku pikir stiap hari utk kuatkan blk semangat aku..selepas dyerk...sbb tu aku x pernah pikir nk game kan sper2..sbb nnt aku yg kecewe..why?knape aku yg kecewe...knape aku yg merana?knape aku harus lalui smua ini...:(

Out Of Bounds:D
5:31 AM


30 perkara perempuan x sempat bgi tau laki
1. Bila sorang wanita mengatakan dia sedang bersedih,tetapi dia tidak menitiskan airmata,itu bermakna dia sedang menangis di dalam hatinya.


2. Bila dia tidak menghiraukan kamu selepas kamu menyakiti hatinya, lebih baik kamu beri dia masa untuk menenangkan hatinya semula sebelum kamu menegur dengan ucapan maaf.

3. Wanita sukar nak cari benda yang dia benci tentang orang yang paling dia sayang (sebab itu ramai wanita yang patah hati bila hubungan itu putus di tengah jalan).

4. Sekiranya sorang wanita jatuh cinta dengan sorang lelaki, lelaki itu akan sentiasa ada di fikirannya walaupun ketika dia sedang keluar dengan lelaki lain.

5. Bila lelaki yang dia suka dan cinta merenung tajam ke dalam matanya, dia akan cair seperti coklat!!

6. Wanita memang sukakan pujian tetapi selalu tidak tau macam mana nak menerima pujian.
7. Jika kamu tidak suka dengan gadis yang sukakan kamu separuh mati,tolak cintanya dengan lembut,jangan berkasar sebab ada satu semangat dalam diriwanita yang kamu tak akan tahu bila dia dah buat keputusan,dia akanlakukan apa saja.

8. Sekiranya sorang gadis mula menjauhkan diri darimu selepas kamu tolak cintanya,biarkan dia untuk seketika.Sekiranya kamu masih ingin menganggap dia sorang kawan,cubalah tegur dia perlahan-lahan.

9. Wanita suka meluahkan apa yang mereka rasa.Muzik,puisi,lukisan dan tulisan adalah cara termudah mereka meluahkan isi hati mereka.

10. Jangan sesekali beritahu perempuan yang mereka ni lansung tak berguna.

11. Bersikap terlalu serius boleh mematikan mood wanita.

12. Bila pertama kali lelaki yang dicintainya dalam diam memberikan respon positif,misalnya
menghubunginya melalui telefon,si gadis akan bersikap acuh tak acuh seolah-olah tidak berminat,tetapi sebaik saja ganggang diletakkan,dia akan menjerit kesukaan dan tak sampai sepuluh minit,semua rakan-rakannya akan tahu berita tersebut.

13. Sekuntum senyuman memberi seribu erti bagi wanita.Jadi jangan senyum sebarangan.

14. Jika kamu menyukai sorang wanita,cubalah mulakan dengan persahabatan.Kemudian biarkan dia mengenalimu dengan lebih mendalam.

15. Jika sorang wanita memberi seribu satu alasan setiap kali kamu ajak keluar,tinggalkan dia sebab dia memang tak berminat denganmu.

16. Tetapi jika dalam masa yang sama dia menghubungimu atau menunggu panggilan
darimu,teruskan usahamu untuk memikatnya.

17. Jangan sesekali mengagak apa yang dirasakannya.Tanya dia sendiri!!

18. Selepas sorang gadis jatuh cinta,dia akan sering tertanya-tanya kenapalah aku tak jumpa lelaki ini lebih awal.

19. Kalau kamu masih tercari-cari cara yang paling romantik untuk memikat hati sorang gadis,cubalah rajin-rajinkan tangan menyelak buku-buku cinta.

20. Bila setiap kali gambar kelas keluar,benda pertama yang dicari oleh wanita ialah siapa yang berdiri di sebelah buah hatinya,kemudian barulah dirinya sendiri.

21. Bekas teman lelaki akan sentiasa ada di fikirannya tetapi lelaki yang dicintainya sekarang akan berada di tempat teristimewa iaitu di hatinya!!

22. Satu ucapan ‘Hi’ sahaja sudah cukup menceriakan harinya.

23. Teman baiknya saja yang tahu apa yang sedang dia rasa dan lalui.

24. Wanita paling benci lelaki yang berbaik-baik dengan mereka semata-mata nak tackle kawan mereka yang paling cantik.

25. Cinta bermaksud kesetiaan, ambil berat, jujur dan kebahagiaan tanpa sebarang kompromi.

26. Semua wanita mahukan sorang lelaki yang cintakan mereka sepenuh hati..

27. Senjata wanita adalah airmata!!

28. Wanita suka jika sesekali orang yang disayanginya mengadakan surprise buatnya(hadiah,bunga atau sekadar kad ucapan romantis).Mereka akan rasa terharu dan merasakan bahawa dirinya dicintai setulus hati.Dengan i! ni dia tak akan ragu-ragu terhadapmu.

29. Wanita mudah jatuh hati pada lelaki yang ambil berat tentang mereka dan baik terhadapnya.So,kalau nak memikat wanita pandai-pandailah…

30. Sebenarnya mudah mengambil hati wanita kerana apa yang dia mahu hanyalah perasaan dicintai dan disayangi sepenuh jiwa.

Out Of Bounds:D
3:42 AM

♥Saturday, September 24, 2011


Image DetailImage Detail


now..before examm
hurmm..kne study jerk..
tpi mystyle study relax..
so relax larh jwapan exam
hahhahha>33
xley ske larhh skrg ni
homework nope.but revision byk gak larhh
tpi series aku memang x series bab ni smua

op yerk now i stll waiting1410.
can't wait it
nk collect byk2 duet..
sbb nnt nk grak Jb...huhh..nk jln2 kat sne dgn tasya...
nk gi mahmoodiah..n jln2 ngee:)
opyerkk mse mlm jumaat tu
1310
nk ajak dyerkk jln2 kat tempat aku then
nk bwk dyerkk gi beli kasut utk aku
tpi dyerkk pinjam jerkk nnt
......


Out Of Bounds:D
11:59 PM


dIa yg bernama lelaki.. dan 10 sbb knape sye xley couple

1-sye dh janji dgn abg sye yg sye xley couple sampai umur 20 thn sbb sye dh putus dgn ameer hakeem
2-sye xske org control life sye
3-sye memang ramai kwn2 laki..lebih byk dr perempuan-so nnt mesti boy sye jeles...tol x-
4-sye xrse mse skrg sesuai utk pkir smua ni..sbb bile sye ade boy mesti sye mcm nk cpat2 kawen
-padehal sye ade byk target lgi...mcm mne dgn kawasaki ninja?mcm mne dgn myteenagersfreelife?
hahhh..ayoyo.....
5-sye lbih ske life mcm skrg...
6-sye boley bwk motor bile2 mse..n sye boley rse seronok..sbb sye ade "kunci kebebasan"mcm cikgu halim ckp dlu.tu yg penting
PENERANGAN
KUNCI KEBEBASAN
kunci kebebasan ni..maksud nya mse remaja awk dpt keseronokkan...awk boley pergi mne2 awk nk...sbb parents awk bgi kebenaran..n sbb parents awk percaya kat awk..tpi klu parents awk dh xcaye kat awk..maksudnyer...awk dh xbebas..n life remaja awk dh xseronok...
oke fullstop..
7-sye xyah pikir duit utk topap..-sbb klu sye xtopap..sye boley safe byk duet..btol2..
8-sye punyer fon xslalu bunyi..n xde sbb myparents nk rmapas fon sye
9-sye ade byk mse utk family n kwn2
10-sye boley manje dgn smua kwn2 abg2 angkat sye..

oke sbb si dia...
tdi kte bru knal dgn sorg mamat ni..
1st sbb kte bkak MS kte tdi..dh berhabuk dh unn MS tuh..teringat plak..mse time dlu2...dri dlu ske jerk kte bukak MS sbb ape..sbb bru nk up sikit time uhh.biase arr tuh..pasuhh biler nmpak kotak warne merah kat home tuh...dh heppy sgt larh...mcm2..kan.pasuhh profile ley edit..n then pasword klu boley xnk bgi org tauu sbb nnt dyerk rosakkan profile kte..heheh..aper arr si sengal ni cter pasal MS plak..layan kjap oke jerkk kan....oke nk dgr ker xnk..tu hal korg.ape pun kte nk cter gak...xnk dgr xnk kre awk marah or mengamuk or nk hentak lappy sampai pecah..or minx nk beli bru or minx update blog bru or minx penampar..ngee:)

dgr larhh pakcik makcik..
kte nk cter..psal MS..kte ske sgt dlu MS..kte ingt kte dpt MS mse umur kte 2 thn...perghh maju xmaju..hebatkan..ALAMAK..sorrysoryy....slah type..kte retype blk k..mse umur kte 12 thn lerrr...hehehhehehe...:P PIECE...adoy.kte ingt lpas kte putus hati ..pasal R...kte dpt MS tu..tu pun abg kte buatkan...n dyerkk add AK...sblom tuhh kte xtau lgi pasal arwah...hurmm..rse dh malas arr nk Flashback..rsenye sampai kat sini jerkk arr cter..lgi unn.. korang nk tau pasal si dia jerk kan..k..Fullstop..

si dia.:~
oke dyerk ni ade hantar mcg kat MS ..dyerkk suruh misscoll no dyerk..but kte no kedit..so kte jsut bwat coll me back..kte ingt kte knal dyerk..rupenye x..
oke oke..thenn dyerk  dh mule memandai..panggil kte syg..
owh no
itu bukan style kte oke ...titik panjang..
then dyerk punyer suare memang sedap..jenis macho ...
tpi girls klu dgr memang senang cair..
memang snang cair..sure ckp
>33..oke larh..1st memang ade sikit nk cair...
dyerkk buat kte lupekan si F..dyerkk mcm buat kte tenang..n hepyy..buat kte mcm seronok
tpi ske buat dyerkk geram..btol x..mcm lgu ni..."1jam saja ku telah bisa mencintai kamu "
maksudnyer skjap jerkk dyerk  boley buat sye terpikat kat dyerkk..
n lgu ni plak.."tapi melupakanmu,butu waktuku seuumur hidupku:....
mcm tuh larhh kte..
urmm kte tauu yg dyerkk dh terpikat kat kte...sbb dyerk punyer care..ngee:)
hehehhe..tpi kte xnk dyerkk..sbb dyerk ni ske kawal kte...adoy bru sehari knal..dh boley kwal kte..
xnkxnk..nnt 10 list kte terbatal..katekan tidak kpd COUPLE...so skrg kte dh heppPY...heppy sgt..kte just nk pondan jerkk.kte ske kan pondan..atau si lembut..ckp btol ni..xtpu...>33

Out Of Bounds:D
11:26 AM


Image Detail
waiting this moment..free after exam..
after PMR
iwillfree
and i want finish mytime with do something that make me happy..
but i must study now..
i must take exam 1st..start 0410-1110..
iwait it...
i want finish it..
finish it..
>33
wish me luck oke

Out Of Bounds:D
4:15 AM


amanah....

from Natasya Abu Bakar...oke my bestie ade bgi amanah utk aku..jge harte dyerk...n ape2 milik dyerkk..tpi sbnarnye berat utk aku pegang amanah tuh...aku syg dyerkk sebagai kwn...sebagai kwn baek...tpi dlm pertemuan pasti ade perpisahan...sbb tuh dyerkk dh cbew get ready utk perpisahan ini...aku xsanggup..sbnarnye nk berpisah...:(..ape pun aku akan jge baek2  amanah barang2 dyerk..itu janji aku..

Out Of Bounds:D
1:39 AM

♥Friday, September 23, 2011


Image Detail

Image Detail
andai dia lelaki terbaik untukku
dia akan memimpinku
dia akan membawa diriku kearah jalan yang benar
dia akan menjagaku

Out Of Bounds:D
11:45 PM


sick~:(

hurrmm sediy hari nih dEMAm...xgiskolah...n pening sgt...lgi satu rindu kat papa..nk papa..hurmm...

Out Of Bounds:D
12:36 AM

♥Thursday, September 22, 2011


ular mainan....
hari ni gi skool pakai uniform skolah..
waene putih...
with iner +watch+sock warne black..
normal tarh tuhh..memang kte ske warne hitam kan..ngee`
pastu kan tdi ade bengkel math...
yaww mcm nk tertido...tpi tahan jerkk..
hhehehe
naseb arr math...sbb kire2
so xlarhh ngantok sgt...
rehat unn tdi just makan kopok jekrk
oke larhh uhhh
kan>33
urmm tdi nmpak ade org uhh mke dyerkk cm arwah...
so kte bce al-fatihah larhh
sbb ustaz kte ckp..klu kte syg org yg meninggal uhh..
n kadang2 kte nmpak mke mcm dyerkk..maksudnyer..org yg dh pergi tuhh perlukan doa kte
sediy jgak larhh biler ingtkan bende2 ni..
airina tdi..kte suruh im dok sblah dyerkk time sn..
heheheh
komfirm ryna heppy..
aku unn hppy..sbb aku still syg amill..syg papa
syg papa sgt2
xtau nper..tpi dh 3 thn...kte org knal..aku manje sgt dgn dyerkk.
dyerk xpernah nk marah aku..just tinggikan sikit suare..sbb sabar dyerkk unn ade had kan..
aku ni plak jenis melampau..cian mysygs...
hurmm..tpi aku xtau larhh aku nih girl dyerk or x ekk..
hurmm
pasal F tu..aku nk ingt..makin igt makin sakit hati ni
tau x..sakit dyekrk susah nk rse..
mcm hati yg berbentuk kace tuh pecah..mcm tuhh arr hati aku..
merana sgt
merana ..n merana..
lgi unn syg aku kat dyerkk.dyerk x hargai..
jgn risauu syg ni boley kne ubat..tpi makan mse jerkk
sbb klu aku dgn f..nnt aku lbih merana..n dyerk bukan larhh seorg pemimpin yg baek..
its oke..
i can get better than him..
aku tdi taruk ular kat beg aku..mcm keychain larhh jugak..adoy..agak2 girl yg gedik langgar aku
menjerit..
n mse blk tdi ade
dax senior ni boley ckp aper tuh pelik..jerkk..itu merujuk kpd ular yg tersangkut kat beg aku.
adoy y ular plastik jerkk ar..
tuhh unn kecoh kah?
buat langsi jerk..
k nnt mlm aku smbung cter


Out Of Bounds:D
1:04 AM

♥Wednesday, September 21, 2011


Baju kurung>33

nkcter nk cter..nk story nk story...hehhehe..hari ni kte gi tuisyen pakai bju kurung wanre merah oren dgn selendang warne hitam..oke x ekk.alarh lupe nk amek pic..hehhehe..tau x tau x..kte xde ladies shoes tau...sbb kte xpandai pilih..hurmm sediyy kan...klu yg kte minat mesti xde..so kte lebih ske pakai selipar..tpi style cm laki larh...memang mcm uhh..n percaye or x..kte dh buang smua bju perempuan kecuali bju kurung..tpi bju kurung unn xbyk..kte xske sgt..series..kte cme ske sweather...ske tauu n jacket...paling best yg labuh2....tu larh kte...so tdi kte pakai larhh selipar kte...uhh..x mcm slekkkk ker??tu smua kte dh xheran dh..biar arr...adoy bru msk tuisyen jerkk..ade member aku sebut nme aku..aerun..aku dgr jerkk..adoy...bengang seyy..aku pakai bju uhh sbb aku ingt saffa pakai..rupenye x...adoyyyy..sengall.aku jerk yg pakai..hurmmm..pasuuhhh kann..dh arr xley duduk dgn selese..sbb kne dok sopan...tpi kte x than..kte geram,.,kte duduk bersile jgakk degill kan.hahhahakk.sbb sye x se sopan awk.....ngee~gurau jerk...oke tpi tdi..bru start mtor..jln sikit kne usha...hahahaha..wat lawak toll..ramai jgak arr tdi usha..heheheh....aerun sengal mcm xpernah kne usha plak...err,,si sengal memang begini..k arr.nk out,,,,malas nk storyy.lgi..penat beb....assalammualaikum..

Out Of Bounds:D
8:22 AM


kte jumpe ayat ni cm sdap jerkk..so kte copy taw....

sy akn m'cntai awk mcm NARUTO m'cntai SAKURA
sy akn melndungi awk mcm ICHIGO melndungi INOUE
sy akn bg apa yg awk nk mcm DORAEMON m'menuhi p'mintaan
NOBITA sy akn stia dgn awk mcm SPONGEBOB stia dgn MR,CRAB kita x akn b'pisah mcm
CATDOG 

Out Of Bounds:D
2:55 AM


couple VS bebas

cm mne nk cter ekk??ushh susah gak nk stoy.heheh..story pasal mylife dlu k..cm biase arr...k pgi tdi ...kte sempat buat sujud syukur....n sempat ngaji..amin....pasuhh smua nye sempat...tpi kte gi skolah tdi kan..kte sampai awl sikit larh..n biase lahh kte ske jalan tegak+ masukkan tgn dlm kocet...mcm nmpak belagak larh./tpi kte sjew jwerkk jalan cm uhh/...smart kan..then kte grak tempat kwn2 kte...adoyy...sampai dkat rina..kne tarik telinge...ahakkkkk...adoyy...ape lgii kte kluarkan ular larh...heheheh kecian ryna menjerit dyerkk..tdi ade mcm latihan bi kjap dkat dewan....oke larhh sbb dgn teacher khuzaimah..dyerkk uh sporting...after that..subjek bm..xkusangka xkuduge..meje kte dgn ryna kne rembat dgn mizam n hasbill..geramm giler..geram sgt2...pasuhh kte kne gi kelas katering amek..ciann au,,ryna plak jln lembab mcm bawak batu..hurmm...pe larhh si pendekk ni..tpi sempat gak kte kne kan dyerk..taruk kat dyerkk ular...hehhehe...cter bab lain plak..mse subjek math..kte sengaje biarkan ryna n imran study sme2..sbb kte tau dorg memang sweet couple..tpi ainaa ni kacau larhh nk buat2 ajar plak..adushhh..mcm nk tolak jerkkk minah nih....pasal ular plak....mse lpas rehat..dyerk larhh sebok sgt jerit ular ular...gedix tahap maximumm ....pasuuhhh smlm..kte tau sgt...dyerkk klu ley nk smua laki tpi..ramai laki xske kat dyerkk..aharzzzkkk..nk gelak arr.SABAR..xblah arr klu ingt smlm..dyerk pure2 menangis,,,,mcm dax2..sbnarnye dyerk nk amek perhatian..tpi dyerkk uhh nk ckp mcm xbaek plak...urmmm sbnarnye laki xske perempuan gedix k..dorg cme ske pergunakan jerkk pompuan jerkk..oke FULLSTOP>>33..ptg kte.ryna.imran grak PB..sbb nk grak lib...then im grak masjid dlu sbb dyerk nk sembahyang..oke..ryna sbagai girl dyerk yg rasmi..dok tunggu jerk arr dyerkk kat luar masjid..sbb dyerk xbgi kte bwk ryna  gi mne2...so kte gerak sorg kat tempat satu kedai ni..tempat juat purdah..kte xtauu larhh knape kte nk pakai purdah ni..xaleh2 jerkk mungkin hati kte dh sjuk kot..syukur....mungkin doa kedua ibu bape kte dimakburkan Allah....then kte beli purdah tuh...satu rm5...ktw beli warne hitam..ingat ade warne putih rupenyer xde...pastuhh kte gi kedai jubah..sjer jerkk tngok jubah..ade satu jubah tuh kte minat larhh..jubah warne hitam price dyerkk unn nope bad arr rm 69.90...oke larhh tuh..tpi kte minx kurang rm60...kte just serve  vay jerkk....nk beli tngh nk pakai duit arr skrg...duit tuu ade..tpi kte nk beli bende lain yg lgi penting..urmm..lpas im habes solat kteorg..grak lib..mcm biase.ryna ajar im..so kte amek bku bwat hal sendiri..kat situ ade sofa..so kte bce jerkk arr..tpi kte dok bersile kat atas sofa uhh..so ramai arr senior tngok/.mcm nmpak kte ni pengk jerk..sbnarnye kte xske dok kaki taruk bawah larhh...hhehe..lpas bper minit kat lib..kteorg out ...teurs...so kte dh ckp drpd skool tdi..kte nk grak tmpat mainan..so kteorg grak tempat mainan...kte gi tempat mto..kat dlm uO ATas uh,,,hurmm ade model mtor tu kte minat..nk beli nk beli...price rm 49.90....hurm nk beli ..tpi kte bru ingt kte nk belikan ryna fon..hurmm xper...mtor tuh boley beli nanti tolx....??hehehhe..blk kte blk naek bas perintis cm biase...ngee~~:)...oke tu jerk...nnt mlm kte smbung cter k
klu nk tau ni larh purdah..but word dyerkk kte yg edit..

Out Of Bounds:D
2:20 AM

♥Tuesday, September 20, 2011


sifu!

tuisyen....nk dgr cter x??haahhhhhh????ape ???xnk dgr...xnk dgr sudah.....xper...just nk ckp....yg tdi ptg ingt nk study..tpi kte tertido...adoyyy...cian kte..tauu x...tau...oke diam...jap...then kte ...bgn pukul..6.50 ,.,dlm waktu cmm uhh ler...so dh terlambat nk solat..jdi kte..solat dlu bru mandi ....lpas uhh bru pegi makan..daddy yg mask..urmmm yummy...ske sgt lauk ikan..tpi kte xske sgt ikan..kte ske daging n jagung..alarh normal larh tuh...mse kat tuisyen..mcm biase...student unn skit,,,hehh...kte ni kan giler mtor..so kte nmpak dax2 ni amek risalah motor,...n kte minx larhh dgn dorg..sbb kte unnn nk...pastuh blk smua mcm biase...tdi sempat gak amek appolo..pas uhh bru solat...n nk gi kemas bilik..study jap..iron bju jap...then tdow...

Out Of Bounds:D
7:49 AM


IHATETHISLOVESONG

tajuk tu lupekan dlu k..tdi kan gi skool luar biase skit..sbb naek ferarri yg lambat..gerak dri rumah pukul6.50..pg smpai skolah pukul.7.20 pg..komfirm korg xpernah naek kerete nih kan....next time ade mse try arr...korg kan kaye...:p..oke strait to the point...tdi aku kne beratur kat line dax2 lmbat..sediynye..malu unnn ade..mne nk taruk mke mahal ni...yawww...ni...korang nk tau x??okeoke good...dgr sini..nk ckp ni..eaaa dgr larhh..xfhm ea hahhh??hehehheoke dgr tol2 tau..dgr larhh weyy...nk terusterang ni..cre kte jalan memang tol mcm nmpak belagak and ego...+kte cme kwn dgn2 dax2 yg oke jerkk.yg kemaruk cm beruk uhh..kte x nk..sbvb ape...kte bukan species cm uhh larhh...pasuhh...dax2 senior kte anggap kte ni ape...kte xkecahh pape unn..that is mylife larhh starker...hari nih 2 ekor ayam aku dtg...so kecoh arr.meje kteorg..memang gempak...tdi..aku bgi chan kat im utk date + study with ryna..then aku lepak dgn ayam .hahhahahakkk.sengal kan..wekkk.aym tuh mizam..mizam nih giler tol...heheheh..smuanyer lawak giler...13 hari jerkk ni ...xingt nk study ker makcik2 oi....adoy..lepas rehat tdi aku up dlu..n mse naek uhh...x larhh lambat sgt..opyerk nk ckp tdi rehat dgn kwn2 aku..ade harris..cme azrul xde..adoy...mse tdi..aku dok berckp dgn mizam kat belakang kelas...xaleh2 hasbil dtg..hurmm..dyerk kejutkan aku..then aku terlanggar pp dyerkk.adoy...saket kepale larhh...dyerk boley tuduh aku rogol dyerkk..pasuhh dyerkk ugut suruh aku tanggungjwb ..sbb dyerk pregnant...kwn2 aku yg lain smua pandang..bengang toll...pasuhh dyerk jerit kuat2 yg dyerk PECAH _____..heheheh ape arr dyerkk uhh..hurmm.pape unn hari ni.seronok sbb kne kan ryna...hahhahaahha..hujan tdi habis kasut aku..kotor.so blk umah..mkn dlu then solat n basuh kasut with bju sbb esk kne pakai..

Out Of Bounds:D
12:46 AM

♥Monday, September 19, 2011


without my bestfrenz>33.
miss her damn much...

oke nk cter nih..tdi kwn baek aku xde...sper lgi klu bukan miss airina najieha...sudah terang lgi bersuluh yg dyerk uhh kwn baek aku sampai mati....sbnarnye kwn baek aku ramai..ngee~..xkecah larhh pape unn..yg penting tdi..naeseb malang aku ..mama kjut pukul 6.30...tpi naseb smuanye aku sempat buat...n daddy hntar gi skool..dsbbkan xde sarapan so aku lapar...then ckp dgn daddy suruh gi shell 1st,,,sbb lapaar sgt..aku ni...daddy gi isi minyak..n lpas beli roti sebungkus..perise jagung tauu..dgn air redbull..enough..then aku jln kaki gi skool..lgi unn dkat..daddy nk hantar...but aku suggest xyah larh...
mse kat kelas..aku kne dok sblah si Hasbil..adoy..dh arr dyerk ske buli aku...tpi xper..member aku sorg lgi dh dtg..Ayam..wekkk..dtg unn rindu seyy kat dyerk...adoy....tpi aku lgi rindu ryna..hurmm.kat skool tdi..cm biase rehat dgn eyjah...oke fullstop..aku dgn shahrul dh Oke>..oke cm tuh jerk arr...urmmm hari ni..blk mammy mask udang lipat tauu..sedap sgt...yummy>33..ptg lak cm biase study larh babeee....
opyerk mlm gi tuisyen..tpi aku xtau arr..aku asyik terpandang azim jerkk..aku sbnarnye ade sikit minat dkat azimm uh..heheheh..tpi dyerkk tuh smart lorll...n abg aku yg aku syg abg hanafi tdi col..YESSS..aku dh ley manje dgn dyerk..seronok..sbb dyerk xde gf..so snang nk jdi adekk dyerk..heheheh..opyerkk ijan kwn aku yg satu lgi ni....tdi text aku minx tlg....urmm..yg petng..smua nye berjalan dgn seronok..wish eskk ryna dtg skool..rindu kat kwn aku yg sorg tuh...>33

aeRunheyrun

Out Of Bounds:D
8:10 AM

♥Sunday, September 18, 2011


للّهُ
sesungguhnya....saat aku bersedih aku memerlukan ALLAH...serta saat aku bahagia aku bersyukur kepada ALLAH..mungkin selama ini aku alpa...aku lupe siapa yg mencipta aku....aku terlalu taksub dengan harta dunia..kini aku membuat keputusan utk bertaubat dan dekat diri dengan ALLAH...Sesungguhnya juga,Allah telah menciptakan aku JALAN HIDUP...Aku sebagai hambanya haruslah melalui jalan hidup walaupun sukar dan penuh cabaran,kerana telah ditetapkan oleh yang MAHA ESA....Kini aku sedar mana silapku..mungkin selama ini Allah sembunyikan Matahari disebalik Hujan....dan sewaktu hujan turun kita tercari-cari matahari..rupenye tanpe kita duga telah pun Allah sediakan matahari..hanya doa yg dpt membantu kita merapatkan hubungan dgnNya...Begitu juga dgn pasanganku...mungkin selama ini aku kecewa dgn pasanganku yg bernama LELAKI...tanpa aku duga Allah ingin mengajarku erti kecewa dan jatuh...agar aku sentiase sedar ALLaH masih ade...aku kini hanya berdoa agar mendapat pasangan yg baik.pasangan yg dpt membinbingku kejalan yg benar...-from me: aeRunheyRun-

Out Of Bounds:D
11:55 PM


to my adek sygs
-amyrul zack-
SELAMAT HARI LAHIR
sorry xde present
cme kad ni jerk yg akak bwat
semoge adek bahagia di hari lahir adek..


Out Of Bounds:D
11:26 PM


BDE

urmm aku ade larhh terbace satu blog ni..hurmm dyek buat aku tetarik dgn ayat dyerk..aku xtau nper...tpi ayat dyerk memang oke..aku tau dyerkk bukan larhh lelaki yg senang dicari..tpi aku yakin aku xlayak utk dyerk..jdi aku just follow jerk...hurmm..smua ape yg dyerk cter bykkan menarik larh jgak..ushh..urmm tpi tu jerk aku nk bgi tau..yg penting aku minat style dyerkk FULLSTOp..

Out Of Bounds:D
5:39 AM


sunday

believe or x?yg kte still xstudy lgi...
hurmm..sbnarnye kat hati ni still kecut jgak larh..
ape yg xkcut pmr coming soon :(
afraid tau x?

hushhhh
memang risau giler...adoy tahap maximum ni..
hurmm..waiiitttttttttttt luper nk ckp
ILOVEYOU
to my syg...
hehehhehe sper ekk yg kte syg..adoy xd3 arr...
gurau jerkk..hurmm

nk tau ??
tdi bru jerk kte hantar abg kte gi larkin...gi laarkin jerk..dress up unn simple ...just pakai bju warne hitam n tudung warne puteh...oke x ekk??
hurmm xkecah arr pape unnn.

pastuh tdi gi raye umah maklong kat tmn rinting,,then dpt kertas2 soalan from my cousin...
hurmmm so kne study byk2 hurmm

ptg lark qoyumm coll aku...then x aleh2 si mangkuk ayun tuhh kol..dyerk tanyer yg aku excident ker??
dlm ox aku pikir blk..aku excident..ishh mne ade..so aku jwb "xknape?'dyerk nmpak cm risau jerk...aku  unn jwb x....hurmm aku x tauu arr aku masih syg sgt kat dyerk..tpi biler aku pikir blk..klu dyerk minx kapel blkk unn aku xnk larh..
tol ckp mizam aku xyah back dgn org cm dyerkk..nnt aku yg sediy...aku unn nk study...lgi satu aku nk cri laki mcm amil...
sbb aku malas nk masak..n aku ni kuat manje..klu dgn si F aku xkan manje hurmm..aku  skrg ni unn cme nk  minx pertunjuk drpd ALLAH..sbb dyerk yg cipta aku..mesti ade mcm2 yg tlah dyerk cipta  kan utk aku..supaye aku jdi manusia..

aku ni hamba...aku xmampu menghalang ape yg aku xnk
tpi aku akan cube usaha utk menerimenya.
seandainye dyerk tlah mencipta F utkku
aku sebagai hambannya akan cube menerima F dgn hati terbuka

yg benar
aeRunheyrun


Out Of Bounds:D
5:25 AM


sakit kepale..

adoyy mcm mne ekk nk cter..hurmm.susah larhh nk explain..
tpi xper..kte try cter k..
smlm abg kte maen gadoh2 dgn adek sdare kte..so ape lgi kte unn join lerr
sjew jerk jdi kanak2 ribena
then mse lawan gadoh uhh abg kte tolak kte sampai kepale kte terhentak kat lantai bilek abg kte
nk djadi kan cter
kte ni lawan blk...
tpi kepale kte ni still sakit lgi larh..
risau jgak tpi kte xbgi tauu lgi kat mummy n daddy
sbb klu kte ckp nnt dyerk pikir bukan2
nnt ckp kte tdow lewat larh..
adushh susah susah..
sabar jerk arr

Out Of Bounds:D
1:06 AM

♥Saturday, September 17, 2011


exam coming soon :(

adoy exam pmr....urmm mcm ready x ready.....hushhhh...
kne study tol2 ni.aku byk target...ingt target aku

Out Of Bounds:D
9:36 AM

♥Thursday, September 15, 2011


surat utk mummy n daddy...

mummy 1st sekali adek sbnarnye nk minx maaf sbb adek sbnarnyer xpergi skolah unn hari ni..adek pergi teman ryna gi larkin..adek xtau nk buat mcm mne?klu adek bgi tau mummy n daddy komfirm awal2 mummy n daddy x bgi...tpi adek keciankan ryna...ryna hidup dyerk tersekse kat sini..adek nk cbew bgi tau kat mummy daddy..tpi adek takot...adek tau silap adek..adek cbew tolak rse bersalah tuh ...dgn tulis surat ni..adek xpasti larhh one day mummy akan bukak blog adek or x?hurmmm yg penting adek dh selamat blk smula..adek minx maaf sgt sbb nyusahkan daddy..suruh hantar awal...tpi adek terpakse..pastu adek adek tukar bju n sluar kat petronas...n adek suruh brother adek hantar adek kat busstop...adek hrp mummy n daddy fhm...n restu ape yg adek buat....adek xnk jdi ank derhaka tpi adek dh xtau nk buat mcm mne..rse bersalah menyelubungi adek..adek tau yg adk memang terlalu berani..n tu yg buat mummy n daddy risau..pastu adek byk idea....utk buat helah.....tpi adek memang xnk mummy n daddy risau..adek xnk jdi penakot..sbb mungkiin adek byk ikot style daddy..so mama xyah risau...k..>33 ilove you mummy n daddy..

Out Of Bounds:D
12:11 AM

♥Wednesday, September 14, 2011


kwn + skolah= keselamatan

Image Detail
yg ni aku nk cter mcm mne ek???oke tpi aku cter jerkk arr..korankk ingt x kwn baek aku yg aku slalu cter uhh...oke dyerk dlm masalah...hurmm..pasal pgi tdi arr aku cter k..pgi tdi gi skool smua cm biase arr.tpi aku xtauu..aku just perasan yg mcm dax2 senior pandang aku..tpi tu cme perasaan aku jerkk  kot//tpi memang slalu nya aku perasan mcm tuh xtauu arr nper ek??adoyy....pastuh tdi airina belikan aku nudget ayam tau yg petak-ii- 2 oke..fullstop..smua tdi oke...mse blk plak tdi aku ckp yg aku nk gi pb..aku ckp klu dyerk nk ikot kte g mkn kat kantin skolah dlu..sbb aku tau dyerk malu klu nk mkn kat food court pb..oke..then kteorg gi mkn kat kantin jerk...dhsiap smua..kte org gi pb...opyerkk ..terlupe nk ckp aku bwk fon..sbnarnye aku ni x arr minat sgt nk bwk..tpi dh terpakse sbb ade kwn yg lain nk jumpe..hurmm..mse kat pb..aku hantar ryna gi library dlu kjap..pastu aku grak dgn quyum...then aku jumpe abrizah...dyerk dgn boy dyerk..ngee...romantikk bebb...hushh..tdi azim nmpak aku dgn qoyumm..huhhh mcm x risau plak aku..aku xtau arr aku mcm ske kat azim tpi..azim nih..mcm xreti manje kan aku..lgi unn dyerk ade gakk arr ciri2 yg aku minat..minat sgt kat dyerk..lpas dh setle hal aku smua..kteorg gi giftshop jap..aku beli ular mainan kat citu byk arr mainan..aku mcm nk beli jerk...model motor ninja..minat giler seyy..aku..tpi biler tngok price dyerkk RM49..husshh..aku tngh nk pakai duit ler....tdi aku tunjuk kat ryna fon champ uhh...dyerkk mcm minat...aku memang kne belikan dyerk arr..tpi aku nk beli lpas pekse...hushh..aku beli ular mainan..ske sgt..ryna skrg dh xley nk tarikk telinge aku...huhuhu..aku just cme tarukk ular tuh kat tgn jerkk..nnt ryna x kacau aku.ngee:)hehehehhee..sengaje nk bergurau...op sblom terlupe..tdi mse lpas mkn..kteorg gi public fon..ryna coll mak dyerk..dyerk ckop kat mak dyerk yg dyerk x mkn...mak dyerk risau tauu..aku keciankan ryna..sbb dyerk nk bgi tau kat mak dyerkk..nnt mak dyerk risau..tpi klu xbgi tau kakak dyerk buat cter mcm2..cian..so aku suruh arr dyerk bgi tau jerk...hurmm..cian arr dyerk..aku tol cian kan dyerkk..pastu blk tdi dyerk ade text aku..dyerk ckp yg dyerk gaduh besar dgn kakak dyerk tdi..sbb kakak dyerk dpt mcg bukan2..pastuh rupe2nye kak isya yg text..hushhh..ape arr..remeh temeh...pastuh esk aku nk hantar ryna kat larkin..tpi esk aku ponteng skolah..sbb aku nk tlg ryna..aku minx tlg abg ilal amek aku...kat petronas...naesb abg ilal boley tlg...tpi msalah kat cini aku tpu mama aku..hurmm..aku xtauu dh xde cre lain larhh...aku just mohon kat ALLAH semoge aku x menjadi anak derhaka...aku xnk jdi cmm uhh.aku just nk tlg....:(..yg penting esk ryna nk lari dr umah tuh...

Out Of Bounds:D
6:44 AM

♥Tuesday, September 13, 2011


mcm mne ek??

Aku xtau arr..tpi tadi daddy ckp,,duit simpanan dlm tabung aku,,,nnt masukkan dlm bank..tpi aku nk belikan fon ryna mcm mne nih??aku just ckp nk pakai duit uhh...hrmm...nmpaknye beli fon ryna lambat lgi larh..jwbnye..kne tunggu ler..adoy...aeRun heyrun tol ar...story pasl uhh..aku tau ryna tngah tension sgt aku yakin sgt.....klu aku jdi dyerkk aku akan buat hal..tpi dyerkk x..dyerk cbew jgak utk jdi yg terbaekk...:- pity dgn dyerk...
aku unnn xtau nk tlg cm mne lgi..sbb akak dyerkk dh buat perangai cm uhhh...aku suggest arr supaye dyerk blk kg jumaat ni..sbb dyerkk unn boringkan...dyerkk rindu kan mak dyerkk...klu aku unn sme...hurmm..selagi aku boley tlg dyerk aku tlg...tpikann pasal fonn uhh...aku kne tunggu lme sikit larh jwbnye..mne larh tau harge fon tuh ley makin turun ker...pasal duit motor yg dlm perancangan tuh..urmm tuh aku ketepikan dlu lerr..sbb airina lgi penting..mesti dax2 yg lesbi n yg penk or laki ingt aku lesbian kan..sbb aku punyer style mcm laki..sbnarnye x..aku ckp JUJUR aku syg ryna sbagai kwn paling terbaek aku..
walaupun dyerk selalu buat aku marah..tpi aku marah sbb aku nk tgur dyerk...aku xnk dyerk buat salah berulang kali..sbb dyerk larhh kwn..klu boley aku nk cbew buat dyerk heppy..aku ngn imran nk dyerk heppy..klu boley aku nk dyerk kekal dgn imran...sbb imran jerk boley buat dyerkk hepy tau..walaupun duadua kuat cemburu..tpi tu larh dorg ni....
qoyumm al-hakim
tdi aku jumpe dyerk..rindu sgt kat dyerk..tauu..tpi tdi dyerk tarikk pipi aku..adoyy sakit sgt.....hurmm ciann aku....tauuuu.
n mse kat tuisyen tdi aku dok sblah F-aku ni mcm menggigillarhh dok sblah dyerkk..bkan nyer sbb ape..cme sbb sku akan terbygkan dyerk tuh mcm abg dyerkk..tpi aku wish yg dyerk tuh lain dri abg dyerk...hurmm~sblum terlupe..tdi mse nk gi tuisyen aku igt nk gi topap ..sbb ryna suruh..aku igt nk pergi kat petronas..tpi xjdi..larh..so aku patah blk gi kat kipmart..mse pergi tuh aku jumpe dax skuter.yg nk mkn aku uhh..ushhhh geram sey..tpi aku nmpak dyerk pandang aku..mse tdi..mungkin sbb aku pakai tudung..kot..sbb sblom nih..aku xpakai..n rambut aku plak mcm emo ..so dyerk mesti ingt aku dh taubat..pade hall daxdaxxx ni smua aku nk perbodohkan jerk...lgi unnn.ramai kwn aku nk backing aku....aku syg kwn22 aku tauu,,,,n aku syyg giler dkat family aku.aku bersyukur sgt..sbb dpt happy family cm ni..:)

Out Of Bounds:D
8:40 AM

♥Monday, September 12, 2011


mase hadapan+perpisahan antara kwn baek+janji=teenagers

aku ni nk diikutkan sbnarnyer dh mule sediy gak ar...sbb aku tau one day nnt aku n ryna akan berpisah..aku xget ready nk lalui smua tu..dan aku dpt bayangkan hidup aku tanpa kwn baek aku..aku xsanggup nk berpisah lgi..cukup larh kwn2 yg aku syg hilang dan pergi tinggalkan aku utk selama-lamanya..aku beruntung sgt dpt kwn baek mcm ryna...walaupun dyerk bukan drpd keluarge yg senang...tpi aku ttap syg dyerk sbagai kwn baek aku..tpi aku xfhm arr dgn kakak dyerk..hurmm..cian ryna..walaupun aku takot n x bersedia utk ucap kan"SELAMAT TINGGAL"tpi aku tetap cbe utk ucapkan nya...sbb aku tau aku kne bersedia dgn smua perkara,,aku dh pastikan sblom ryna pindah sekolah lame smula,aku nk belikan dyerk handphone..aku nk belikan sgt..sbb aku xnk lost contact dgn dyerk...aku pun kne fhm knape dyerk nk pindah sne..dyerk x tahan stay dgn kakak dyerk,n dyerk pun rindukan mak dyerk..ryna ckp klu bole dyerk nk satu skolah ngn aku..dyerk ajak aku skolah kat batu pahat skolah teknik...aku plak dlm dilema nk ikot or x...sbb aku dh pernah janji pade diri aku yg aku nk skolah jaybee..sbb aku nk maken dkat dgn kubur anua...aku dh tunggu ni smua selama 3 thn...aku klu ley nk melawat kubur kwn aku stiap hari...tpi seminggu sekali pun dh cukup bermakne...n ryna plak xley stu skool ngn aku..sbb mak dyerk ckp dyerk snang sikit,klu skolah kat batu pahat..dkat klu dyerk blk kg n blk umah kak long dyerk..hurmmm...aku skrg tngah berusaha utk kumpul duet,,sbb aku nk belikan ryna fon..aku ingat nk belikan fon champ..snang sikit..lgi satu dlm uhh ade byk memori..airina plak ske dgr lgu..nnt boley larh aku isi lgu yg dyerk ske....buat mse skrg dyerk pinjam fon aku yg lme....aku tauu imran pun mcm xley terime smua ni...aku yakin..sgt..tpi aku cbe cool sbb aku xnk ryna risau..aku xnk dyerk risau kan smua ni..aku xnk jdi org yg kejam..dlu unn arie ajak aku pindah pg2 aku xnk..sbb aku tau ,,aku kne jge ryna kat pg1..klu aku xde ramai bdax buli dyerk tau...tpi aku memang dh jangka satu mase aku kne biar kan dyerk utk jdi remaja dan biar kan dyerk buat kesalahan dlm hdup dyerk...sbb dr situ dyerk boley belajar..walaupun ryna lbih tua beberape bulan dri aku..tpi aku lbih mature bab2 mcm ni..hurmmm..ape yg patut aku buat ekk...mungkin ALLAH bgi aku peluang utk rase mcm mne ade kwn baek..seperti doa aku dlu..aku nk ade kwn baek yg stiap mase ade dgn aku..dan mungkin ade silapku..yg membuat ALLAH  ingin mengambil blk kwn aku...atau mungkin ade org lbih memerlukan kwn baek aku..aku kne cbe terime hakikat...selama ni aku bwk mtor gi umah dyerk,sbb aku nk try heppykan dyerkk..aku tau dyerk borink sgt dgn umah kak ngah dyerk...tpi nk buat mcm mne..skrg aku dh xley bwk mtor gi umah dyerk lgi...sbb nnt mama aku tau...lgi pun risiko nk pergi umah dyerk memang berbahaya jgak arr...hurmmmm:( sediy tauu...aku sediy sgt..tpi aku tahan..so thn ni duet raye yg pakcik2 aku bgi aku nk simpan nk belikan dyerk fon...:)..aku harap dyerk ske...lgi unn rina ni jenis hargai barang yg aku bgi..aku ingat mse birthday dyerk..aku bgi dyerkk bobby..dyerk syg sgt..bobby...n smlm aku belikan dyerk rantai..1st aku just bwk gi tngok2 jerk rantai tu..pastu aku tanyer dyerk mne rantai paling cantik..ade satu tu dyerk tunjuk...tpi yg tu mahal..so aku ckp yg murah plak yg mne cantek..pastu dyerk tunjuk yg bentuk love pastu ade satu besar kat dpan..then aku belikan larh..rm10..mse aku bgi dyerkk uhh..,dyerk tol2 marah tau..bkan marah yg teruk larh..just mcm tolak arr.sbb dyerk x jangka aku nk belikan dyerk rantai tuh..hurmm...aku belikan sbb tu tande aku ni kwn dyerk...but nnt aku memang nk belikan dyerk rantai kwn yg ade sblah2 tu..semoge aku dpt kumpul byk duet..aku ni bkannya kaya sgt..tpi setakat sikit2 tu ley arr....>33

Out Of Bounds:D
12:06 AM

♥Sunday, September 11, 2011


Image Detail
iget it:)
seronok sgt tdi sbb dpt Rm100
seronok sgt tau..boley larh kumpul duet nk belikan ryna
fon..
aku nk belikan dyerk yg biase jerk..
aku hrp dyerk ley accept handphone tu..
sbb aku tau dyerk memang xnk berpisah dgn aku sbagai kwn dyerk..
tpi cbe utk get ready berpisah dgn dyerk..
sbb tuh aku xsanggup hilang kwn mcm dyerk
jdi aku buat keputusan
utk belikan fon warne puteh yg bru utk dyerk..
:)
airina dyerk x pernah pakai rantai tau
cian dyerk so aku tdi belikan utk dyerk..
walaupun rm10 tpi aku tau dyerk hargai bende tu smua.
lgi pun kan aku byk susahkan dyerk..

-utk ryna-
hey ryna ko kwn aku yg terbaek,ko senang ker ssah ker..ko tetap kwn  terbaek aku...

Out Of Bounds:D
9:31 AM

♥Saturday, September 10, 2011


Image Detail


hati playboy?
 korg tau x hati dorg mcm mne ek?
huhhh..penuh dgn ayat2 manis
tpi korg xtau realitinya..
siape dorg kan..cbew korg try fhm
dyeorg tu jenis yg mcm mne...
kebannyakkan dax playboy yg aku knal nih...ade byk creater..
huhh susah nk fhm kan.hurmmm...
skrg dh xpenting lgi..bgi aku lelaki itu ego..n susah kte fhm..sbb tu aku ske lelaki lembut...mcm auuu auuu tuh..comey tau..comey gilerr.aku ske sgt....huhuhuhu..its oke..now i am single..so xyah risau pape...kan encik ngekngok~




Out Of Bounds:D
11:14 AM


photocreate:)
by aeRun n aiRyna>33
story mood-happy
storymory-stay kat umah ryna n lepakking ....heppy sgt2 ...







Out Of Bounds:D
10:21 AM

♥Friday, September 9, 2011


storymory

about tdi ar..oke nk story giler2 sgt2>33
kat school tdi ade ceramah utk sejarah...aku ni mcm kecut pun adegak..tpi aku x nk arr pikir sgt2.nnt ak!u stress biler aku stress...nnt aku punyer tekanan darah rendah..so skrg i want to be happy go lucky girl...
hey penat ar kat sne..mcm nk tertido..giler x penat..memang penat sgt..rehat tdi aku n rynaa gi rehat kat astaka ..smkpg...opyerkkk..tdi kteorg naek lambat sikit..pastuh tdi aku beli cocopie perise vanila -2- n strawberry-2- with air kotak marigold anggur..ryna plak beli.cocopie strawberry-2-n vanila-1-air kotak perise apple juice...
aku n ryna memang xley renggang arr..sbb dyerk arr kwn baek aku...aku xtau arr tpi tdi saffa ade join kteorg..aku x tau arr tpi aku tngok mcm dyerk nk jdi kwn baek ryna...op no! memang noway larh..dyerkk uh kwn aku..so mne boley snang2 jerk kne rampas gitu...adoy..lgi satu ryna unn fhm punyer...wish it..
wekkk:P
pastuh ptg plak kemas bilik..n now still xabes kemas lgi..warghhh penat nyer..ahad mlm plak nk buat marhaban n open house...ngee~
tpi nnt aku penat sgt larh...
adoyy yayaiii...hurmm syg aku skrg dh xde makne utk smua org ..
series aku ckp..sbb aku dh dikecewakan n aku dh xkan series utksyg seseorg tuh..aku akn ckp syg..if dorg ckp syg..tpi aku xpernah akan ckp yg aku CINTA kat dorg..so,itu larh aku..pomis xkan pernah setia...si sengal berckp seperti ini..
mlm plak aku dh abeskAN rm35 sbb tdi beli brg2 utk fon arina..opss bukan fon ryna..yg sbnarnye fon aku..tpi aku bgi dyerk pinjam..tpi aku xkecah arr dgn dyerk..sbb dyerk unn oke jerk....aku beli charge n bateri..tuh pun beli yg murah jerk..nomoney larhh sygs...
miss whatever...
lpastuh aku grak gi umah ryna...adoy naek mtor dgn dyerk mcm org gile aku..tpi aku yakin tdi ade si sengal uhh ...bengang giler aku tau..adoyy ryna nih ckp ske langgar peraturan..tpi mcm xreti bwk mtor jerkk adoyymalu aku..dyerk bwk terenjut-enjut..mcm mto aku yg rosak..hushh,,ryna ni ape arr..kne membebel dyerk dgn aku..sbb aku bengang arr..n bile dyerk belajar bwk mto nnt kne lgi teruk..hushh.tpi enjoy larh jgak sbb khai pun ade...husshhh..

Out Of Bounds:D
10:21 AM


cinta SeJATI....

nk tau x?cinta yg paling ikhlas adelarh bile.seseorg itu bertentang mata.dan akhirnya menusuk kekalbu..bkan melalui fb or takel tepi jln...ustaz aku ckp..bende yg snang kte dpt akan senang kte lepaskan..n bende yg susah kte dpt..akan susah utk dilepaskan..aku yakin smua ni....>33

Out Of Bounds:D
9:31 AM

♥Thursday, September 8, 2011


Improve!!

hey korank nk tau x aper...
aku xtauu arr hari ni hepppy jerkk...
aku ske sgt>33
paling penting aku main gitar pun heppy jerk..
aku nk jdi mcm ni
aku yakin sgt aku dh lupekan si dia
n study
pun tdi dh mcm byk gak arr yg oke..
i must believe myself
opyerkk
if i still remember about him
his will make my blood boil
hahhahah si sengal berckp:P
tuisyen tdi unn oke..

Out Of Bounds:D
7:28 AM


Rio - Layu Di Hujung Mekar
Am Dm
Haruskah ku terus melayani perasaan
G C E
Meski pun ku tahu itu hanyalah khayalan

Am Dm
Cintaku padamu haruskah aku teruskan
G C E
Kerana ku tahu dirimu sudah berteman

F E
Tiada ertinya
F E Am
Apakah akhirnya percintaan

Dm G
Pohon cinta yang dulu mekar berbunga
C E Am
Kini tandus tiada bermaya
Dm G
Bunga cinta yang dulu mekar mewangi
C E Am
Kini layu di pusara bumi
F G Am
Tidak mungkin kembang lagi dan berseri

Out Of Bounds:D
12:04 AM

♥Wednesday, September 7, 2011


anak daddy + mummy

bile difikir-fikirkan...bru aku sedar aku ni memang anak mummy n daddy tau...>33
sbb aper bile aku tngok daddy...aku rse ade byk perkara-sifat n perbuatan mcm daddy...
ex:daddy aku ni jenis berani tau..ske buat kje last minute and jenis cool jerk...
lgi unnn daddy minat bola sepak n takraw...
aku unn minat smua tu...
lgi pun aku tngok daddy aku ade mcm sikap ego sikit..meants mcm mne ekk..bukan ego yg teruk... n aku pun ade sikit perangai ego tu...
about mummy plak...mummy aku ni manje n penyanyang...
mummy aku selalunya manje dgn daddy aku...biler dyerk manje dgn daddy aku,,smua bende dyerk nk dpt aje...hahhahahatuh arr perangai mummy...n daddy aku mesti arr syg kan so layankan jerk mummy...opyerk,,.kebanyakkan Aku  follow daddy larh....that is me...aku nk jdi mcm daddy...jdi engineer...n aku target nk beli mto ninja...daddy unn dlu pernah beli mto superbike taw....>33

Out Of Bounds:D
11:04 PM


tonight

mlm ni mcm biase...function yg dibuat aku...aku gi tasek ....best taww..aku yakin sgt dgn diri aku k..aku tunggu si dia sampai pukul8.30.tpi dyerk xdtg so nmpak sgt dyerk xsyg aku...itu bermaksud..kteorg dh xde pape utk selama-lamanya..n aku gi jln2 sorg2..pastuh jln2 dgn airina..seronok..kteorg bwk mto mcm org giler....sengal kan kteorg..seronok sgt....:) with my best friend
4 eva

Out Of Bounds:D
8:22 AM


★˛˚˛*˛°.˛*.˛°˛.*★* *★* 。*˛.
˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛.*.★* *★ 。*
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.♥ Selamat Hari Raya ♥ ˛* ˛*
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ *...

Out Of Bounds:D
12:26 AM