<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Tuesday, April 12, 2011


 holli on your day!!




hari nih,,aku xskolah arr...!!
             aku yg buat cuti sendiri sbbnyer..
aku malas arr nk jumpe kawan2 aku...aku sbnarnye ..tngah xde mood..
so aku bgi alasan xsehat arr ushhh....hurmm..aku nk cuti 2 hari arr.. sbbnyer aku rse marah..aku marah dgn diri aku sendiri..and aku marah sgt,,maybe aku nk seksa diri aku..tpi aku xboley...
sbb aku sygkan diri aku..


        aku cme nk dptkan ketenangan ,,,,susah utk aku dptkan ketenangan,,,,bukan niat aku utk blk kG,,,sdangkan..klu aku bLk KG otax aku makin huru-hara,,,,adushh,,pening2,,,
kat pasir Gudang nih..byk tempat aku boley pergi.,,aku ley gerak bandar,,,and mcm2 lgi...yg bestnyer..ahad nih..aku xsabar nk tunggu ahad nih..aku nk pergi kubur anua,,,
aku nk sgt pergi.....semoga aku selamat pergi dan blk.....


hati aku kadang2 memang saket,,,,
        sbb aku yg saketkan,,,aku yg seksakan,,aku marah org,,aku pendam..aku xnk lepaskan,,aku xnk lepaskan marah aku...aku xnk lepaskan kesedihan aku...sbb niat aku nk jge hati org....sbb niat aku nk happykan org..padehal aku xhappy....aku pun nk org fhmm...
aku ade familyyy yg bahagia...tpi aku nk kwn2 aku...fhm yg aku syg dorang...aku xkesah ditegur...tpi teguran,,itu agak2 ar...
hati aku keras.....tpi aku paksekan diri aku utk minx maaf...sbb aku x nk  waktu aku mati nnt..aku penuh dgn kesalahan....aku perlukan ruang,,,and ketenangan,.,,utk hati aku,,,,,,




aku xnk rosakkan hati aku,.,dgnn menahan smua ini..cme aku terlalu emo serta ego yg amat sgt....lepaskan lah kemarahan...
kerana aku perlukan hati yg tenang..dan suci,,,








Out Of Bounds:D
11:14 PM