<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Saturday, February 26, 2011


assalammualaikum......
       firstly aku nk minta maaf kat semua orang yg pernah aku bwat silap..sbb aku nih manusia biasa...and aku bukan malaikat...mesti sahabat-sahabat dan kaum keluargaku ingin tau,,kenapa begitu awal aku menyiapkan wasiat nih..kerana aku tidak tahu ajal dan mautku...oleh sebab itu aku nak semua orang yang tersayang..faham.,,mengapa aku tinggalkan .....korang semua,,,,bukan niatku untuk pergi,,,tpi mungkin aku lebih disayangi oleh ALLAH S.W.T...dan bukan niatku juga untuk melukai hati semua orang..,,mungkin sebelum ini saat aku hidup,,,aku sentiasa dibutakan dgn harta dunia,,,dan dosa serta maksiat yang sentiasa dihasut oleh hawa nafsuku,,,,
       untuk ibubapaku tersayang
  BONDA-anakanda ingin menyusun 10 jari terlebih awal kerana anakanda tahu banyak dosa anakanda selama ini.tidak terkira dosa anakanda selama bonda melahirkan anakanda,,anakanda selalu ingin bersama bonda saat anakanda kecil,,dan anak anda juga inginkan saat manis itu,,,,kebahagiaanmu adalah kebahagiaanku,,,bonda anakanda berharap anakanda dapat bersama bonda untuk selama-lamanya,,,tpi saat ini.,....anakanda tahu,,anakanda banyak berubah dan anakanda tidak seperti dulu,,mungkin kerana anakanda telah hanyut dgn dosa dan maksiat,,,,serta harta dunia,,,,,dan membuatkan anakanda begitu biadap didepan bonda....anakanda juga terlebih dahulu ingin mengucapkan terima kasih yang tidak terhingga buat bonda kerana disetiap hari lahir anakanda,,,bonda sentiasa memberikan anakanda hadiah,.......TAPI andai anakanda sudah tiada lagi di alam ini,,,,anakanda masih inginkan hadiah dari bonda,,,,,anakanda inginkan bacaan al-fatihah dan yaasin daripada bonda buat anakanda....dan anakanda tidak menginginkan linangan air mata,,,kerana air matamu,,akan membuat aku tidak tenteram di alam sana.......dan anakanda ingin memberikan satu pesanan paling terpenting-MAMA ADEK SAYANG MAMA,,MAMA AMPUNKAN ADEK-

ayahanda-buat ayahandaku tersayang,,anakanda sentiasa mengingkari kata-kata ayahanda,,,anakanda sentiasa menyusahkan ayahanda,,,anakanda ingin  memohon maaf drpd ayahanda drpd hujung rambut hingga hujung kaki..mungkin selama ini anakanda tidak pernah menyenangkan hati ayahanda,,,malah anda sering membuat ayahanda berasa marah dan susah hati,,,anakanda sentiasa meminta duit daripada ayahanda,,,dan anakanda tau duit yang telah ayahanda berikan hasil titik peluh ayahanda..sewaKTU anak anda sudah tiada,..anakanda berharap ayahanda dapat menghalalkan makan minum serta wang yang telah ayahanda berikan....anakanda tau saat jasad anak anda sudah tiada,,ayahanda pasti akan melihat gambar2 sewaktu anakanda kecil,,,bersama ayahanda....senyum tawa anakanda diwaktu itu mungkin anakanda tidak dapat berikan kepada ayahanda,,,tapi anakanda masih mengharapkan agar ayahanda sentiasa disamping anak anda...andai hajat ayahanda untuk mendengar 13 lgu daripada anakanda...tidak kesampaian...maafkan anak anda,,,saat anak anda dibawah tanah nanti anak perlukan ayahanda,,,dan ayahanda tidak dapat berada disisi anak anda,,dan anak anda hanya inginkan doa diiringi al-fatihah buat anakanda....-ADEK SAYANG DADDY SANGAT...DADDY JAGA MUMMY BAEK2 -

abgakry-sebelum adek mulakan kata-kata adek...adek nk minta maaf sgt abg....abg adek skrg dh xde,,,,adek dh xdpt bersama abg,,adek dh xdpt teman abg keluar..adek tau selama nih adek terlalu kurangajar dan keras kepala...menyebabkan  kita berdua sentiasa bergaduh....abg adek dh xde..lepas nih adek dh xdpt jdi pendengar utk masalah abg,,,adek tau abg xkan cari adek laen...tpi adek harap abg dapat cri seseorang yg dpt fhm abg dan ,,,dpt jdi pengganti adek,,,,lepas nih...adek benarkan abg pakai barang2 adek,,,,and kalau diizinkan allah,,,abg dpt jumpe..mimi adek nk abg tolong kirim salam sayang dari adek....adek tau kalau abg bce ape yang adek tulis nih..mesti abg sedih,,,,tpi adek xnk linangan air mata drpd abg...adek nk doa abg adek nk bacaan yaasin drpd abg,.adek nk al-fatihah drpd abg..abg jgn lupakan adek...jgn lupakan adek abg yg jahat nih...!!!selama nih adek xpernah bgi tau abg and mungkin jarang adek ucapkan ini-ABG ADEK SYG ABG,,ABG JGE MUMMY AND DADDY-abg dengar ckp mummy and daddy tau...mummy and daddy dh xde adek.....

for all my friends...--untuk semua kwn2 aku,..mungkin klu aku sebutkan dlm nih pasti akan mengguris hati rakan2 yg laen..kerana aku mungkin akan terlupa letak name yg laen...and sesiapa yg menganggap aku rakan korang.,..and kwn2 aku yang syg kat aku,,,,korang semua kawan2 yg terbaek,,aku mungkin jarang marah korang...tpi x beerti aku pendam...sbb bgi aku korang xsalah wat per nk marah,,,,andai korang tol2 kwn2 and sahabat handal aku,,aku nk tegur korang dahulu,,,
-jgn minum arak(sesungguhnya arak itu haram disisi islam,dan dosa kita tidak dapat diampunkan selama 60 hari)
-jgn kamu dekati zina(kerana sesungguhnya zina itu perbuatan paling keji dan dilaknat allah)
-labuhkan tubuhmu wahai muslimah(sesungguhnya auratmu serta maruahmu dapat menaikkan nafsu lelaki dan dapat menghampirimu dengan zina)
-pakai lah tudung(wahai sahabat2ku.,,,sesungguhnya  rambut itu adalah mahkota seorang wanita dan janganlah kamu mengubahkannya,,kerana kamu telah mengubah kejadian allah S.W.T                           RAKAN-RAKANKU,,,AKU PERLUKAN DOA KALIAN SERTA BACAAN AL-FATIHAH...
mungkin sebelum ini kita senang bersama dan aku dalam keadaan susah dan perlukan pertolongan kalian..berikanlah aku pertolongan dengan bacaan mu....

papa sayank-sayang mungkin kita tidak dapat bersama lgi,,ma harap pa dpt cri pengganti ma...and ma xnak pa rosakkan hidup pa dgn perkara yang sia-sia..ma nk papa teruskan solat dh bertawakal,,,,serta redha atas pemergian ma,,ma sayang pa sgt2,,pa xsama mcm lelaki laen,,pa terlalu baek,,,pa x sme mcm ex ma ....pa terlalu ambil berat tentang ma..tpi ma plak sentiasa leka,,,dgn pa..tpi bukan bermaksud leka itu,,,ma tidak sayangkan pa...sepenuh hati ini menyanyangimu,,sejak pertemuAn pertama ma bersama pa,,,pa buat ma sentiasa happy,,and ma berharap dapat bersama sehingga akhir hayat ma,,tapi andai tidak diizinkan ALLAH
tiada apa yang dapat ma buat,,,hanya berdoa,,..mungkin sebelum nih ma selalu ucapkan pada papa
-i love you
-i love you sgt2
-i need you sayank
-i miss you sayang
-ma nk pa
-ilysm and ilydamn much

and skrg ma nk katakan pade papa

-papaku syang ma perlukan doa papa,ma perlukan hadian pa,bacaan al-fatihah

(sblum ma terlupa,,selepas ma pergi,,ma nk pa dtg umah ma and amek topi hitam putih..and ma nak pa jge topi tuh,,,ma harap sgt ,,pa dpt melawat kubur ma hari,,mcm kte selalu mcg setiap hari,,,,syg MAMA SAYANG PAPA SGT2 ,,,MAMA RINDU PAPA,MAMA KENA PERGI UNTUK SELAMA-LAMANYA,,,SYANGKU,,,I LUB YOU,,MA AKAN SENTIASA DI HATI PA,...-SEMOGA KITA DPT BERSAMA-
ALLAH
YA ALLAH YA TUHANKU,,AMPUNKAN LAH HAMBAMU YANG HINA INI....YA ALLAH.
ANDAI KAU CABUT NYAWAKU,,
AKU MOHON KEPADAMU,,SEMOGA LETAKKAN
AKU DITEMPAT ORANG2 YANG BERIMAN...
YAALLAH YA TUHANKU,,AKU BERMOHON KEPADAMU SEMOGA
KAU PANJANGKAN UMUR HAMBA MU INI,,
..........................
DAN
AKU BERMOHON AGAR KAU
LINDUNGI IBUBAPAKU
KELUARGAKU
SAHABAT2KU
KEKASIH HatiKU....


AERUN HEART


Out Of Bounds:D
1:56 PM