<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/plusone.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d7508701811609713886\x26blogName\x3daeRunheyRun\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLACK\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://aerunheyrun.blogspot.com/\x26vt\x3d3138058247643700352', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script><iframe src="http://www2.blogger.com/navbar.g?targetBlogID=6035547611738480329&blogName=JEX.+%3BD&publishMode=PUBLISH_MODE_BLOGSPOT&navbarType=BLACK&layoutType=CLASSIC&homepageUrl=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Findex.html&searchRoot=http%3A%2F%2Fjexunited.blogspot.com%2Fsearch" height="30px" width="100%" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" id="navbar-iframe" frameborder="0"></iframe> <div id="space-for-ie"></div>

♥Tuesday, February 1, 2011


Hari nih..
cuaca sejuk sangat sebab hujan..
so saya bangun awal sikit pukul3.00 ptg
oleh disebabkan sejuk
saya berkata:
KATAKAN TIDAK KEPADA MANDI!
so saya xmandi sampai ptg..
cuma cuci muka and gosok gigi jerk
tpi tuh boley dikategorikan mandi,,sbb
saya cuma x basahkan badan and sabun jerk..
btul x??
disebabkan
AERUN CRAZY
tuh arr jawapannya...
tpi baek sikit,,
sungguhpun aku x mandi
aku still wangi lagi k
ptg plak
makcik aku nk dtg
dyerk tunggu aku kat KIPMART..
dyerk tunggu aku amek jerk
so
aku siap arr
pegi amek dyerk dgn anak dyerk
dorang ckp
aku bawak lju btul ker???
aku rse aku bwak slow jerk kot,,,
dh arr mtor aku x lju..
ermmmm
pastuh dlm pukul 6.30 daddy
aku
coll..ckp kerete mummy aku xley gerak
kerete mummy aku tuh
kerete saga
warne ungu
daddy aku pinjam..
sbb
dia malas nk bawak kereta dyerk....
so dlm pukul 7.15 aku
kene gi bengkel...
amek daddy aku..
time aku amek daddy aku
tuh..
dyerk pon ckp aku bwk lju..
adoyayai!!
aku rse moto tuh slow
ade arrr
ermmmm..
lepas balik amek daddy aku
aku kne siap untuk gi tuisyen,.
aku rase malas gegile sey nk gi tuisyen,,,
sbb aku marahkan sorang budak nih
disebabkan aku xley ponteng..
so aku lambatkan diri..
oleh yang demikian,
(ceh bgi ayat sengal konon)
sampai kat tuisyen tuh aku amek tempat duduk yg second last
tpi hujung..
aku malas nk bertegur dgn budak tuh sbb
aku sakit hati dgn dyerk...tpi apakan daya
dyerk kwn aku...
so aku kne baek2 kan..
cikgu tuisyen yg lelaki tuh xde pulak harini ajar kteorg,,
so ganti dgn cikgu pompuan
cikgu nih dyerk ajar aku x berapa fhm sgt ar
pastuh tdi fon aku ley terbunyi..
aku terlupa silent fon arr..
pastuh cikgu sound
`ai ayah cal ker?`
aku ckp `mak cal rindu dgn anak dyerk..`
mlm pulak
bestie buddy aku
cal bgi tau yang `selama ini ku mencari-cari teman yang sejati,buat menemani perjuangan ini`
hehehehehehehehe x ar,,dyerk bgi tau
mcm nih ar
mcm mne ek nk ckpp
ermmm
baek x yah ckp arr
tpi
nnt korang nk tau
klu x bagi tau
korang komfirm x taukan
uurrrmm
akhirnya kubur arwah seseorang....
kteorang dpt cri..
aku rasa seronok sgt,,,
walaupun aku nangis,,,tpi penuh bermakna bgi aku,,
aku cume tinggal pergi tempat tuh jerk,,'
aku harap sgt,
dpt melawat kubur dia...
semoga Allah mencucuri rahmatnya dan meletakkan dia ditempat org2 yang beriman
-aeRuneMo-


Out Of Bounds:D
11:37 AM